GuidZP400 |
81b848b3-ec08-4022-aca1-5eb0b3509137
|
Biuletyn |
579604-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
|
Regon |
77098318200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
598 424 001
|
Zamawiajacy fax |
598 426 092
|
Zamawiajacy email |
sekretariat.slupsk@straz.gda.pl
|
Adres strony url |
www.straz.slupsk.pl
|
Adres strony internetowej |
www.straz.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.straz.slupsk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.straz.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty nalezy złożyć w formie papierowej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Miejska Straży Pożarnej w Słupsku, ul. Młyńska 2 76 - 200 Słupsk (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 3 zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
|
Numer referencyjny |
2372.2.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2017) jednego producenta, nie noszących śladów użytkowania 3 zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku.
Rodzaj i ilość narzędzi oraz wymagane parametry techniczne narzędzi zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ – Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
42
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia, że zaoferowane narzędzia posiadają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczno-użytkowe określone w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający na zasadach określonych w pkt 8.3. żąda opisu technicznego oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, wraz z podaniem jego producenta i modelu, sporządzonego ze szczegółowością określoną w załącznikach nr 5 SIWZ – Specyfikacji technicznej. Wykonawca winien potwierdzić autentyczność opisu poprzez złożenie podpisu na w/w dokumencie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 987, 1240).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: MBank 11 1140 2118 0000 2179 9000 1005. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie:
cen realizacji umowy na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy;
zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem zapisów pkt 8.3. SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|