Dostawa 3 zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku

Publication date 2017-08-30
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579604-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2017) jednego producenta, nie noszących śladów użytkowania 3 zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku.
Rodzaj i ilość narzędzi oraz wymagane parametry techniczne narzędzi zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ – Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 81b848b3-ec08-4022-aca1-5eb0b3509137
Biuletyn 579604-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
Regon 77098318200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młyńska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 424 001
Zamawiajacy fax 598 426 092
Zamawiajacy email sekretariat.slupsk@straz.gda.pl
Adres strony url www.straz.slupsk.pl
Adres strony internetowej www.straz.slupsk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.slupsk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.slupsk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy złożyć w formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Miejska Straży Pożarnej w Słupsku, ul. Młyńska 2 76 - 200 Słupsk (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 3 zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku
Numer referencyjny 2372.2.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2017) jednego producenta, nie noszących śladów użytkowania 3 zestawów hydraulicznych narzędzi ratowniczych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku. Rodzaj i ilość narzędzi oraz wymagane parametry techniczne narzędzi zostały zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ – Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że zaoferowane narzędzia posiadają wymagane przez Zamawiającego parametry techniczno-użytkowe określone w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ, Zamawiający na zasadach określonych w pkt 8.3. żąda opisu technicznego oferowanego przez Wykonawcę sprzętu, wraz z podaniem jego producenta i modelu, sporządzonego ze szczegółowością określoną w załącznikach nr 5 SIWZ – Specyfikacji technicznej. Wykonawca winien potwierdzić autentyczność opisu poprzez złożenie podpisu na w/w dokumencie.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 100,00 zł (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 987, 1240). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: MBank 11 1140 2118 0000 2179 9000 1005. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: cen realizacji umowy na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, przy czym ceny netto są stałe przez cały okres obowiązywania umowy; zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na uzasadniony wniosek Wykonawcy, z uwzględnieniem zapisów pkt 8.3. SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja jakości
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)