Dostawa butów sportowych, koszulek sportowych, spodenek sportowych, dresów sportowych oraz skarpetek sportowych do 6 WOG Ustka w 2017r.

Publication date 2017-08-31
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Obuwie sportowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581789-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 188200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania, dla których odrębnie przygotowano „formularze cenowe”, stanowiące załączniki nr 1 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
w ilościach podanych w „Formularzach cenowych” oraz zestawieniem ilościowo-rozmiarowym
i Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT), które stanowią załączniki
do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ad91efd-8caf-4faf-a453-37e2f5a697c8
Biuletyn 581789-N-2017
Zamawiajacy nazwa 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 22051541000000
Zamawiajacy adres ulica Lędowo-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 1N
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76-271
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 231 377
Zamawiajacy fax 261 231 578
Zamawiajacy email 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.6wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.6wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofera winna być złożona w formie pisemnej pod rgorem niewaności w sposób opisany w pt. XI SIWZ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa butów sportowych, koszulek sportowych, spodenek sportowych, dresów sportowych oraz skarpetek sportowych do 6 WOG Ustka w 2017r.
Numer referencyjny 79/WM/6WOG/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania, dla których odrębnie przygotowano „formularze cenowe”, stanowiące załączniki nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć asortyment zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, w ilościach podanych w „Formularzach cenowych” oraz zestawieniem ilościowo-rozmiarowym i Wojskową Dokumentacją Techniczno-Technologiczną (WDTT), które stanowią załączniki do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 18820000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) 3. Formularz ofertowy – druk „oferta” wraz z formularzem cenowym– załącznik nr 1 i 1 a do oferty odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załączony projekt umowy. 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PLN
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)