| GuidZP400 |
1f8680f9-fbd3-4d4f-a23e-f5dec6ca055f
|
| Biuletyn |
582582-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
|
| Regon |
53787500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Niepodległości
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
50
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Dorohusk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
22-175
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
82 5661089 w. 20
|
| Zamawiajacy fax |
825 661 061
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@dorohusk.com.pl
|
| Adres strony url |
www.ugdorohusk.e-bip.eu
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ugdorohusk.e-bip.eu
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugdorohusk.e-bip.eu
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
tylko w formie pisemnej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Dorohusk, ul. Niepodległości 50, 22-175 Dorohusk
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej i dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne w ramach zadania pn. Sensoryczna ekspedycja w Szkole Podstawowej przy ZSO w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
| Numer referencyjny |
I.Z.P. 271.29.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej i dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne w ramach zadania pn. Sensoryczna ekspedycja w Szkole Podstawowej przy ZSO w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Część nr 1- Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej, Część nr 2- Dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39290000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2017-10-16T00:00:00+02:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali przynajmniej jedną dostawę w zakresie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ dla danej części zamówienia na kwotę min. 3.000,00 zł. brutto (słownie: pięć tysięcy złotych).
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
zgodnie z projektem umowy
|
| IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
tylko język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|