Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej i dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne w ramach zadania pn. Sensoryczna ekspedycja w Szkole Podstawowej przy ZSO w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Publication date 2017-09-01
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
Miejscowość Dorohusk
Województwo lubelskie
Branża
  • Wyposażenie różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582582-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392900001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej i dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne w ramach zadania pn. Sensoryczna ekspedycja w Szkole Podstawowej przy ZSO w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Część nr 1- Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej, Część nr 2- Dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f8680f9-fbd3-4d4f-a23e-f5dec6ca055f
Biuletyn 582582-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Dorohusk z siedzibą w Dorohusku-Osadzie
Regon 53787500000
Zamawiajacy adres ulica Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 50
Zamawiajacy miejscowosc Dorohusk
Zamawiajacy kod pocztowy 22-175
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 82 5661089 w. 20
Zamawiajacy fax 825 661 061
Zamawiajacy email sekretariat@dorohusk.com.pl
Adres strony url www.ugdorohusk.e-bip.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugdorohusk.e-bip.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugdorohusk.e-bip.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tylko w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Dorohusk, ul. Niepodległości 50, 22-175 Dorohusk
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej i dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne w ramach zadania pn. Sensoryczna ekspedycja w Szkole Podstawowej przy ZSO w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Numer referencyjny I.Z.P. 271.29.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej i dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne w ramach zadania pn. Sensoryczna ekspedycja w Szkole Podstawowej przy ZSO w Dorohusku w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Część nr 1- Dostawa wyposażenia sali rehabilitacyjnej, Część nr 2- Dostawa programów multimedialnych oraz materiałów i pomocy dydaktycznych na zajęcia specjalistyczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39290000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-16T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali przynajmniej jedną dostawę w zakresie asortymentu wskazanego w załączniku nr 1 do SIWZ dla danej części zamówienia na kwotę min. 3.000,00 zł. brutto (słownie: pięć tysięcy złotych).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem umowy
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki tylko język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)