Administrowanie serwerami oraz działającymi w Zakładzie systemami informatycznymi, w tym systemem Infomedica oraz systemem KS-PPS, obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, doradztwo w zakresie prowadzenia inwestycji, nadzoru, bezpieczeństwa i rozwoju systemów IT SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).

Publication date 2017-09-01
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581618-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: administrowanie serwerami oraz działającymi w Zakładzie systemami informatycznymi, w tym systemem Infomedica oraz systemem KS-PPS, obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, doradztwo w zakresie prowadzenia inwestycji, nadzoru, bezpieczeństwa i rozwoju systemów IT SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II). Opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział II SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7af971c5-2bae-4ab0-9a46-0317f47e5882
Biuletyn 581618-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Szczecinie
Regon 810733454
Zamawiajacy adres ulica ul. Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-382
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914329500
Zamawiajacy fax 914329501
Zamawiajacy email ryczek@spzozmsw.szczecin.pl
Adres strony url www.spzozmswia.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/uslugi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/uslugi
Nazwa nadana zamowieniu Administrowanie serwerami oraz działającymi w Zakładzie systemami informatycznymi, w tym systemem Infomedica oraz systemem KS-PPS, obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, doradztwo w zakresie prowadzenia inwestycji, nadzoru, bezpieczeństwa i rozwoju systemów IT SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).
Numer referencyjny 45/2017.
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: administrowanie serwerami oraz działającymi w Zakładzie systemami informatycznymi, w tym systemem Infomedica oraz systemem KS-PPS, obsługa serwisowa sprzętu komputerowego, doradztwo w zakresie prowadzenia inwestycji, nadzoru, bezpieczeństwa i rozwoju systemów IT SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II). Opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział II SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Data rozpoczecia 2017-10-01T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1 000 000,00 złotych.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) należycie wykonał lub należycie wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim charakterem przedmiotowi zamówienia świadczone w czynnych obiektach szpitalnych, każda o wartości min. 200 000,00 zł brutto w pełnym roku obowiązywania umowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości. b) dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 2. osobowym zespołem w skład którego wejdzie przynajmniej jedna osoba posiadająca aktualny certyfikat firmy ASSECO dla systemu Infomedica/AMMS oraz przynajmniej jedna osoba posiadająca aktualny certyfikat firmy KAMSOFT dla informatycznych systemów medycznych firmy KAMSOFT, posiadającym co najmniej dwuletnie doświadczenie w obsłudze informatycznej jednostek organizacyjnych służby zdrowia oraz co najmniej dyplomy ukończenia technicznej szkoły średniej o profilu informatycznym lub policealnych studiów zawodowych na kierunku technik informatyk. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP, 2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) dokumenty wymienione w § 5 pkt 1 – 9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczących innego podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Zakresie warunkow udzialu 1) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do przedłożonej przez Wykonawcę polisy, należy dołączyć również potwierdzenie jej opłacenia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ), 3) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 5 do SIWZ), 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium: a) przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie, niż forma pieniężna – do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Stosownie do dyspozycji wyartykułowanej w rozdziale I dziale 13. pkt 13.3. ppkt 1) SIWZ, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 500,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy pięćset 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 45/2017”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) dojdzie do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 3) zmiany stawki podatku od towarów i usług, wprowadzonej odpowiednim aktem prawnym, 4) jeżeli na żądanie Zamawiającego konieczne będzie zapewnienie dodatkowej osoby do realizacji usługi. Wysokość wynagrodzenia dodatkowej osoby będzie taka sama, jak już zatrudnionych osób i wynikać będzie ze złożonej przez Wykonawcę oferty przetargowej. 3. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 2, może dotyczyć tylko przyszłego wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust. 2. 4. Obowiązek wykazania, iż zmiany określone w § 15 ust. 2 umowy mają wpływ na koszt wykonania zamówienia spoczywa na Wykonawcy. W przypadku tych zmian Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę swojego wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. 5. Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w § 15 ust. 2 pkt 3) umowy, zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę dokumentów określających: 1) wysokość dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzonych zmian, o których mowa w § 15 ust. 2 pkt 1) i 2) umowy oraz propozycję zmiany wynagrodzenia umownego, 2) wyjaśnienie wpływu zmian określonych w § 15 ust. 2 pkt 1) i 2) umowy na koszty wykonywania zamówienia.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)