Zakup komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz komputerów przenośnych

Publication date 2017-09-01
End date 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581498-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
• 100 szt. komputerów stacjonarnych
• 50 szt. monitorów
• 60 szt. komputerów przenośnych
wraz z oprogramowaniem, zwanych dalej urządzeniami komputerowymi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8c040d91-89d2-44e0-805b-16941cf860b6
Biuletyn 581498-N-2017
Zamawiajacy nazwa Polskie Radio S.A. Dział Zamówień Publicznych
Regon 1042059100000
Zamawiajacy adres ulica Al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00977
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 6459384
Zamawiajacy fax +48 22 6453957
Zamawiajacy email matylda.grzybowska@polskieradio.pl
Adres strony url www.prsa.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.prsa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, adres: al. Niepodległości 77/85 w Warszawie, do skrzynki oznaczonej „Oferta na zakup komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz komputerów przenośnych (numer postępowania: BZ-DZP.B5.14.2017)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup komputerów stacjonarnych wraz z monitorami oraz komputerów przenośnych
Numer referencyjny BZ-DZP.B5.14.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: • 100 szt. komputerów stacjonarnych • 50 szt. monitorów • 60 szt. komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem, zwanych dalej urządzeniami komputerowymi.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Dysponowanie przez Wykonawcę środkami finansowymi w wysokości umożliwiającymi Wykonawcy zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie własne Wykonawcy
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie własne Wykonawcy
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium wpłaca / wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach: pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A. (PKO BP S.A.) nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej, koniecznym jest, aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Koniecznym jest również, aby gwarancja obejmowała cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pkt. 14.2.1. SIWZ, konieczne jest złożenie wadium (oryginał) wraz z ofertą do skrzynki oznaczonej zgodnie z pkt. 17.1. SIWZ wystawionej w holu budynku O-1 (stary budynek). Wadium winno być umieszczone w osobnej zamkniętej kopercie.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona https://aukcje.uzp.gov.pl,
Elementy aukcji elektronicznej 1. komputery stacjonarne wraz z monitorami 2. komputery przenośne
Informaje udostepnione wykonawcom w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej Zamawiający poinformuje zapraszanych wykonawców o: pozycji złożonych przez nich ofert i otrzymanej punktacji, minimalnych wartościach postąpień składanych w toku aukcji elektronicznej, terminie otwarcia aukcji elektronicznej, terminie i warunkach zamknięcia aukcji elektronicznej, sposobie oceny ofert w toku aukcji elektronicznej.
Informaje przebiegu aukcji tak jak przewidziano w SIWZ
Warunki do licytacji tak jak przewidziano w SIWZ
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego minimalne wymagania techniczne urządzeń, niezbędne do przeprowadzenia aukcji elektronicznej: do obsługi systemu aukcyjnego niezbędny jest komputer klasy PC z systemem operacyjnym Windows lub Linux oraz dostępem do sieci Internet, zalecane przeglądarki: Mozilla Firefox w wersji 16.0 lub wyższej, Google Chrome w wersji 22.0 lub wyższej (aktualność współpracy ww. przeglądarek z systemem aukcyjnym UZP została potwierdzona przed wszczęciem niniejszego postępowania z administratorem systemu aukcyjnego), oprogramowanie umożliwiające odczytywanie plików w formacie PDF (oprogramowanie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej http://get.adobe.com/reader), ważny kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego oraz oprogramowanie służące do obsługi składania podpisu elektronicznego
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja złożone przez wykonawców oferty pisemne zostaną wprowadzone do systemu przez Zamawiającego. Oferty te są ofertami wyjściowymi, które wykonawcy mogą poprawiać poprzez składanie kolejnych postąpień. Składane, korzystniejsze postąpienia, będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji. Oferty pisemne wykonawców zaproszonych do udziału w aukcji elektronicznej, którzy nie wezmą w niej udziału, będą podlegały automatycznej ocenie w toku aukcji na równi z ofertami wykonawców biorących w niej udział, rejestracji wykonawców w systemie aukcyjnym dokona Zamawiający, wówczas zostaną wygenerowane zaproszenia do udziału wykonawców w aukcji elektronicznej, wraz z loginem i hasłem oraz zostaną one przesłane przez system do wszystkich zgłoszonych wykonawców, na adresy poczty elektronicznej, które wykonawcy podali w pkt 8 Formularza oferty
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas zgodnie z czasem wskazanym na platformie
Warunki zamkniecia aukcji aukcja zostanie zamknięta w terminie wyznaczonym w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, tj. w dacie, godzinie i minucie określonej przez Zamawiającego albo z upływem tzw. „okresu bezczynności”, tj. w momencie, gdy przez czas określony przez Zamawiającego nie zostaną złożone nowe postąpienia,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących okolicznościach w zakresie: 1) przedłużenia za zgodą Zamawiającego terminu realizacji przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 w przypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, a których Strony nie mogły przewidzieć w momencie zawierania Umowy, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia poprzez wdrożenie zmian technicznych i technologicznych w dostarczanym sprzęcie w przypadku, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności: a) niedostępność na rynku któregokolwiek ze Sprzętu lub jego komponentów, określonych w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do Umowy, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tego Sprzętu lub komponentu, co zostanie udokumentowane oświadczeniem producenta Sprzętu lub komponentu. Zmiana może dotyczyć wyłącznie zamiany na nowszy model Sprzętu zastępujący na rynku poprzednika, pod warunkiem spełnienia przez ten Sprzęt warunków technicznych i funkcjonalnych określonych w ww. Załącznikach, b) pojawienia się na rynku komponentów lub Sprzętu nowszej technologii pozwalających na zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji Sprzętu, c) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w Załącznikach nr 1 i 2 do Umowy, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy, lub konieczność zastosowania nowych rozwiązań wynikałaby ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, d) zmiany w wymaganych parametrach technicznych Sprzętu w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami technicznymi / technologicznymi, wynikającymi z prowadzonych badań, analiz oraz doświadczeń eksploatacyjnych Zamawiającego, 3) zmian w ilościach dostarczanego Sprzętu, bez zmian zamawianej ogólnej jego liczby. 3. Ponadto, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) wystąpienia Okoliczności siły wyższej, 2) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)