Zakup i montaż rolet okiennych w budynku głównym Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu

Publication date 2017-09-01
End date 2017-09-12 00:00:00
Instytucja Muzeum im. Jacka Malczewskiego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581930-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 395154102
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 79 rolet okiennych w budynku głównym Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. 41szt. rolet to rolety podnoszone
i opuszczane ręcznie, zaś 38 szt. to rolety podnoszone i opuszczane automatycznie za pomocą napędu elektrycznego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7a025d25-52eb-446d-b87c-8d29a1fbede5
Biuletyn 581930-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum im. Jacka Malczewskiego
Regon 59258400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 048 3624329 w. 105
Zamawiajacy fax 483 623 481
Zamawiajacy email malczewski@muzeum.edu.pl
Adres strony url www.muzeum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeum.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres MUZEUM im. JACKA MALCZEWSKIEGO W RADOMIU ul. Rynek 11, 26-600 Radom pok. Nr 213A
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i montaż rolet okiennych w budynku głównym Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu
Numer referencyjny MJM -ZP.26-3/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 79 rolet okiennych w budynku głównym Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. 41szt. rolet to rolety podnoszone i opuszczane ręcznie, zaś 38 szt. to rolety podnoszone i opuszczane automatycznie za pomocą napędu elektrycznego
Cpv glowny przedmiot 39515410-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow wykonawca może zaoferować skrócenie terminu wykonania zamówienia o 7 dni, za co zostaną jego ofercie przyznane punkty
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie, tj. wykaże, iż: - w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu rolet o wartości co najmniej 50 000 zł z czego co najmniej jedno zamówienie obejmowało rolety podnoszone i opuszczane elektrycznie. b) dysponuje: - co najmniej jedną osobą - posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci elektrycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2013 poz. 1409 póz. zm.)*, *Uwaga: Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej prawa (Dz. U. z 2016r. poz.65). W przypadku, gdy wskazane przez Wykonawcę w wykazie osoby są obywatelami państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz konfederacji Szwajcarskiej, musza one spełnić wymogi określone w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 póz. zm.).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Dowody potwierdzające, że przedstawione na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia (w zał. Nr 3) zamówienia zostały wykonane należycie. UWAGA! Dowodami są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy – forma dokumentu kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem.
Zakresie warunkow udzialu 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Dokumenty 1-3 – forma dokumentu kopia potwierdzona na zgodność z oryginałem
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) certyfikat nadzoru budowlanego potwierdzający, iż oferowane rolety posiadają klasę materiałów budowlanych DIN 4102- B1 wg DIN 4102-1 -(dokument w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem Zamawiający dopuszcza dokument w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski). 2) atest higieniczny (dokument w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem – Zamawiający dopuszcza dokument w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski). 3) deklaracja zgodności oferowanego napędu elektrycznego z wymogami wskazanymi dla tego typu urządzeń w dyrektywie 1995/5/CE (dokument w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem – Zamawiający dopuszcza dokument w języku angielskim).
Inne dokumenty niewymienione Oferta - forma dokumentu oryginał
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 000 złotych (słownie złotych: siedem tysięcy) 2. Wadium należy wnieść do dnia 12.09.2017r. do godz. 1100. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem. W takim terminie aby najpóźniej w dniu 12.09.2017r.do godz. 1100 środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na rachunku wskazanym w pkt.4. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie dokumentu otrzymanego z banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. 3. Pozostałe, bezgotówkowe formy wadium wymienione ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) dołączyć do oferty w formie oryginału jako odrębny dokument, natomiast kserokopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem trwale połączyć z ofertą. 4. Wadium w pieniądzu można wnieść wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 58 1020 1026 0000 1702 0232 8805 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Muzeum im. Jacka Malczewskiego w Radomiu. b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 6 umowy, 3) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 4) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości netto umowy.
IV 4 4 data 2017-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)