GuidZP400 |
e0a1771d-6a8d-4418-84ee-7e550f9eb3a9
|
Biuletyn |
586546-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej "Przystań" w Katowicach
|
Regon |
87304700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Adamskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40069
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 513 919,25
|
Zamawiajacy fax |
322 513 919,25
|
Zamawiajacy email |
dps_przystan@um.katowice.pl
|
Adres strony url |
http://domprzystan.org.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
biuletyn.abip.pl/dpsprzystan/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej "Przystań" ul. Ks. bpa Adamskiego 22, 40-069 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów spożywczych warzywa i owoce X-XI 2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
a)Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie dnia 01.10.2017 r. do 30.11.2017 roku artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ”Przystań” w Katowicach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w zakresie rzeczowym - załącznik nr 5 do SIWZ. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego przy ul. Ks. bpa Adamskiego 22 w Katowicach w godzinach jego pracy (tj. od poniedziałku do piątku – w godz. od 6:30 do 10:00 ). b) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w formularzu. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa złącznik nr 4 do SIWZ (istotne postanowienia umowy).
|
Cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) formularz oferty - załącznik nr 1 2) oświadczenie wykonawcy dot. spełnienia (wzór ) - załącznik nr 2 3) oświadczenie wykonawcy dot. wykluczenia (wzór) - załącznik nr 3 4) istotne postanowienia umowy - załącznik nr 4 5) wykaz asortymentu - załącznik nr 5
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|