Sukcesywna sprzedaż i dostarczanie do siedzib Zamawiającego w Warszawie papieru kserograficznego

Publication date 2017-09-11
End date 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Rozwoju
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586379-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Część 1: sukcesywna sprzedaż i dostarczanie do siedzib Zamawiającego w Warszawie papieru kserograficznego, zgodnie z Formularzem asortymentowo – cenowym - cz. 1
Część 2: sukcesywna sprzedaż i dostarczanie do siedzib Zamawiającego w Warszawie papieru kserograficznego, zgodnie z Formularzem zgodnie z Formularzem asortymentowo - cenowym - cz. 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3af7e695-37dd-4bbb-afdd-b70f575a5fe0
Biuletyn 586379-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Rozwoju
Regon 14031558300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Trzech Krzyży
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-507
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 273 71 50
Zamawiajacy fax 22 273 89 22
Zamawiajacy email zamowienia@mr.gov.pl
Adres strony url mr.bip.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Program Operacyjny Pomoc Techniczna
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia mr.bip.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja mr.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Rozwoju, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, Kancelaria Ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna sprzedaż i dostarczanie do siedzib Zamawiającego w Warszawie papieru kserograficznego
Numer referencyjny BDG-V.2611.71.2017.MP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Część 1: sukcesywna sprzedaż i dostarczanie do siedzib Zamawiającego w Warszawie papieru kserograficznego, zgodnie z Formularzem asortymentowo – cenowym - cz. 1 Część 2: sukcesywna sprzedaż i dostarczanie do siedzib Zamawiającego w Warszawie papieru kserograficznego, zgodnie z Formularzem zgodnie z Formularzem asortymentowo - cenowym - cz. 2
Cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow odpowiednio dla części 1 i 2: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie 2 dostawy papieru kserograficznego, o wartości 100 000 złotych każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
Zakresie warunkow udzialu b) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: -referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; -oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Inne dokumenty niewymienione a)Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, oraz Formularz asortymentowo-cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 i 8, odpowiednio dla danej części zamówienia. b)oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)