Dostawa serwerów

Publication date 2017-09-11
End date 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586378-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów:
• Część A – 1 szt. serwer kasetowy dla KW PSP w Opolu.
• Część B – 11 szt. serwerów typu RACK 19” dla komend powiatowych i miejskiej PSP woj. opolskiego, będących ich końcowymi Użytkownikami.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 76e295d8-6565-4d5e-b3c7-464ba4c7a02e
Biuletyn 586378-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu
Regon 17369200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Budowlanych
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 420-70-01
Zamawiajacy fax 77 420-70-80
Zamawiajacy email sekretariat@psp.opole.pl
Adres strony url http://psp.opole.pl/bip/strona/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Rodzaj zamawiajacego 1
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://psp.opole.pl/bip/strona/ogloszenia/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta, kurier, bezpośrednio do siedziby (osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Opolu ul. Budowlanych 1, 45005 Opole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów
Numer referencyjny WT.2370.19.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwerów: • Część A – 1 szt. serwer kasetowy dla KW PSP w Opolu. • Część B – 11 szt. serwerów typu RACK 19” dla komend powiatowych i miejskiej PSP woj. opolskiego, będących ich końcowymi Użytkownikami.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 263414,63
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-10-03T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-10-27T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
Inne dokumenty niewymienione Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie nie zmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ ZAMAWIAJĄCY przewiduje następujące zmiany: a) W przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia przedmiotu umowy odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia przedmiotu umowy, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego. b) W przypadku zaproponowania przez WYKONAWCĘ szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych przedmiotu umowy w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zawartych w załączniku nr 1 rozwiązań konstrukcyjnych, o ile będą to zmiany dla Zamawiającego korzystne. c) W przypadku zmian korzystnych dla ZAMAWIAJĄCEGO dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie obniżenia ceny lub zmiany wymogów zawartych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. d) W przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez ZAMAWIAJĄCEGO – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy. e) Terminu realizacji przedmiotu zamówienia – gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla ZAMAWIAJĄCEGO lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów nadrzędnych, lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.). ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy także w przypadkach, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy ZAMAWIAJĄCYM a inną niż WYKONAWCA stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 21 dni

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)