Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Publication date 2017-09-11
End date 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586158-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 940355ac-b70c-49c3-a34b-cafd7e3ad3f1
Biuletyn 586158-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
Regon 000001689
Zamawiajacy adres ulica al. prof. S. Kaliskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85-796
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 374 92 61
Zamawiajacy fax 52 374 93 27
Zamawiajacy email przetargi@utp.edu.pl
Adres strony url www.utp.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zamowienia.utp.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy, Al. prof. S. Kaliskiego 7, 85-796 Bydgoszcz (budynek RCI, pokój B3)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Numer referencyjny AZZP.243.71.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Warunek będzie spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) dostawy Materiałów o wartości nie niższej niż 70 000,00 zł brutto każda.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw – odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich odbiorcy, przedmiotu dostawy, daty wykonania zamówienia i wartości w złotych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem), przy czym dowodami mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W przypadku oferowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Zamawiający będzie żądał raportu z testów wystawiony przez niezależny od producenta materiałów podmiot przeprowadzonych zgodnie z normą ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 i ISO/IEC 24712. Ponadto certyfikat ISO 9001 i 14001 lub innych norm równoważnych w tym zakresie w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji materiałów dla producenta zaoferowanych materiałów równoważnych. Zamawiający będzie wymagał ww. dokumentów wyłącznie dla tonerów i atramentów (nie dotyczy pozostałych materiałów eksploatacyjnych).
Inne dokumenty niewymienione Jeżeli dotyczy: a) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawcy (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); b) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego (oryginał lub odpis notarialnie poświadczony); c) dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych i zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; d) dokumenty wymagane w przypadku, kiedy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (podmiotom trzecim, które będą brały udział w realizacji zamówienia); e) WYKONAWCA ZAGRANICZNY. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument (dokumenty) wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu terytorialnego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez PEKAO S.A. II Oddział w Bydgoszczy nr 33 1240 3493 1111 0000 4279 1269, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniężna Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu oraz oryginał dokumentu w osobnej kopercie, nienumerowany i nieparafowany. 5. W przypadku nie wniesienia wadium lub wniesienia go w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7b ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. W związku z powyższym, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian: a. zmiana wynagrodzenia, wyłącznie w sytuacji, kiedy taka konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa prowadzi do zmiany stawki podatku od towarów i usług; w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT; b. zmiana podwykonawcy; c. zmiana zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcy; d. zmiana numeru katalogowego Materiałów, w przypadku zmiany numeru katalogowego; e. zmiana nazwy Materiałów, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku zmiany nazwy; f. zmiana liczby sztuk/opakowań, w przypadku zmiany sposobu pakowania; g. zmiana sposobu konfekcjonowania Materiałów, w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania; h. zastąpienia Materiałów Materiałami zamiennymi, przy zachowaniu ich parametrów, w przypadku czasowej lub trwałej niedostępności Materiałów określonych w umowie; i. zmiany, które nie mają charakteru istotnego w rozumieniu art. 144 ust. 1e; j.zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 2-4 i 6.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)