Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych w ramach projektu: „Mamy szansę na rozwój”, realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie.

Publication date 2017-09-11
End date 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Specjalnych w Warcie
Miejscowość Warta
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586198-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych, dotyczy projektu: „Mamy Szansę na rozwój”, realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie. Poprzez dostawę, Zamawiający rozumie dowóz i rozładowanie przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wykaz (rodzaj, parametry), zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 236b61a3-537e-484f-8060-8fdda83e003f
Biuletyn 586198-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Specjalnych w Warcie
Regon 73346400000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Warta
Zamawiajacy kod pocztowy 98290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 829 46 15
Zamawiajacy fax 43 829 46 15
Zamawiajacy email lajswiola@poczta.onet.pl
Adres strony url www.zsswarta.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://bip-sosw.warta.spsieradz.finn.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Mamy szansę na rozwój" realizowany przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip-sosw.warta.spsieradz.finn.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w Zespole Szkół Specjalnych w Warcie, ul. 3- go Maja 29, 98 - 290 Warta lub dostarczyć na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 98 - 290 Warta, ul. 3-go Maja 29.
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych w ramach projektu: „Mamy szansę na rozwój”, realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie.
Numer referencyjny ZSS 271.11.2017.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, pomocy dydaktycznych, mebli, materiałów plastycznych i papierniczych, dotyczy projektu: „Mamy Szansę na rozwój”, realizowanego przez Zespół Szkół Specjalnych w Warcie. Poprzez dostawę, Zamawiający rozumie dowóz i rozładowanie przedmiotu umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tj. wykaz (rodzaj, parametry), zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-10-05T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca winien wykazać, że zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie pomocy dydaktycznych lub/i materiałów biurowych o wartości nie mniejszej, niż 40.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1. oświadczenia wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. 2. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający (nie uszczegóławia tego warunku), żąda złożenia: 1. oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający (nie uszczegóławia tego warunku), żąda złożenia: 1. oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu dostaw (na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. oświadczenia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1.
Inne dokumenty niewymienione W jednym opakowaniu wraz z ofertą, winny być złożone oświadczenia i dokumenty dotyczące Wykonawcy, wymagane postanowieniami pkt 8 oraz niżej wymienione dokumenty: 1. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 2. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie, w wyniku: 1) przewiduje się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty  w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia  z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne  wymogi dotyczące danego asortymentu określone w  SIWZ oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia, 2) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiana stawki podatku od towarów i usług na asortyment stanowiący przedmiot umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt 12.12, zawierały informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. nazwy firmy oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)