GuidZP400 |
632a985d-e0a8-4e2f-acb8-5e3f4e993f98
|
Biuletyn |
586187-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
|
Regon |
19123609400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okopowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80819
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 214 817
|
Zamawiajacy fax |
583 214 810
|
Zamawiajacy email |
zamowienia-kwp@pomorska.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.pomorska.policja.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pomorska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.pomorska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY na dostawę i montaż krzeseł z przeznaczeniem dla KP Gdańsk – Śródmieście.
|
Numer referencyjny |
82/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż krzeseł z przeznaczeniem dla
KP Gdańsk-Śródmieście, zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
405142,93
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
35
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 2/1 I 2/2 );
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1i ust 5 pkt 1i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz Oferty ( zał. nr 1); Uwaga : podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach wraz z załącznikiem nr 4
2. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
3. Dokument potwierdzający wytrzymałość oferowanych krzeseł i foteli w zakresie bezpieczeństwa użytkowania krzesła, udokumentowany badaniem uprawnionego do tego podmiotu ( norma PN-EN ),
4. Dokument potwierdzający trudnopalność tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie , zgodnie z normami PN-EN, wydany przez upoważniony do tego podmiot,
5. dokument potwierdzający wytrzymałość na ścieranie tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie w krzesłach i fotelach min. 150.000 cykli dla krzeseł i min 500.000 cykli dla foteli 24/7 zgodnie z normami PN-EN, wydany przez upoważniony do tego podmiot,
6. oświadczenie wykonawcy , iż proponowany przez niego asortyment będzie spełniał polskie i europejskie normy wymagane dla wyposażenia obiektów użyteczności publicznej.
7. Kartę produktu na proponowane krzesła i fotele.
Dokumenty od pozycji 2 do 7 będą podlegały uzupełnieniu w sytuacji gdy potencjalny
Wykonawca nie złoży dokumentów do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|