Dostawa odczynników dla Laboratorium Genetyki Klinicznej dla UCK.

Publication date 2017-09-11
End date 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585979-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Laboratorium Genetyki Klinicznej w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ.
2.Wymienione w punkcie 1 odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty.
3.Zamawiający wymaga, aby odczynniki wskazane w części 1 zał. 5 do SIWZ były kompatybilne z urządzeniem Fragment Analyzer.
4.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki posiadały okres przydatności do użytku minimum 10 miesięcy.
5.Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 5 do SIWZ są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych pozycjach o 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie zostanie przekroczona.
6.Dostawy będą następować sukcesywnie, w ilości i w asortymencie, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego w terminie: do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt do Laboratorium Genetyki Klinicznej Zamawiającego budynek Centrum Medycyny Inwazyjnej.
7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.
8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ca5ffc6-065e-40d0-bfed-1278e7a08009
Biuletyn 585979-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Regon 28864000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Dębinki
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80952
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 491 248
Zamawiajacy fax 58 3492074, 3461178
Zamawiajacy email ajarocka@uck.gda.pl
Adres strony url www.uck.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uck.gda.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego 80- 952 Gdańsk, ul. Dębinki 7, bud. nr 9 – parter, pokój 100
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników dla Laboratorium Genetyki Klinicznej dla UCK.
Numer referencyjny 140/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników dla Laboratorium Genetyki Klinicznej w ilości, asortymencie oraz wymaganiach określonych w załączniku nr 5 do SIWZ. 2.Wymienione w punkcie 1 odczynniki muszą spełniać wymagania określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z wymagań bezwzględnych określonych w załączniku nr 5 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 3.Zamawiający wymaga, aby odczynniki wskazane w części 1 zał. 5 do SIWZ były kompatybilne z urządzeniem Fragment Analyzer. 4.Zamawiający wymaga, aby zaoferowane odczynniki posiadały okres przydatności do użytku minimum 10 miesięcy. 5.Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia określone w załączniku nr 5 do SIWZ są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Ilości zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych pozycjach o 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie zostanie przekroczona. 6.Dostawy będą następować sukcesywnie, w ilości i w asortymencie, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego w terminie: do 14 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt do Laboratorium Genetyki Klinicznej Zamawiającego budynek Centrum Medycyny Inwazyjnej. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP.
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 PZP. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z załącznikiem 4 do SIWZ. 5.W przypadku, gdy wartości podane przez Wykonawców na oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt VII SIWZ, podane będą w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy te wartości na PLN przyjmując średni kurs NBP danej waluty na dzień wszczęcia postępowania. 6.Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SIWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SIWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 7.Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144. Dz.U. z 2017 poz.1579.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie dostawy odczynników, każda z dostaw o wartości brutto co najmniej:Część 1 - 8.700,00 zł, Część 2 - 2.200,00 zł, Część 3 - 9.400,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie wskazanym w ust. V pkt. 2) lit. c) SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie – według wzoru załącznika nr 7 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Kopie karty katalogowej (prospektu) z opisem produktu oraz z wyszczególnieniem nr katalogowych. W karcie katalogowej (prospekcie) Wykonawca zaznacza oferowany asortyment (nr części i pozycji oraz pełny nr katalogowy) - dotyczy asortymentu zaoferowanego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zał. nr 4.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)