DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH „PROGRAMU PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM NA LATA 2017-2020” JAKO ZADANIE INWESTYCYJNE: ”MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY”

Publication date 2017-09-14
End date 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588522-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH: „PROGRAMU PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM NA LATA 2017-2020” JAKO ZADANIE INWESTYCYJNE: ”MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY”, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony:
1) dla Części Nr 1 – 7 SIWZ w Załączniku Nr 7 do SIWZ (tabela parametrów technicznych)
2)dla Części Nr 8 -12 w Załączniku Nr 2 do SIWZ.
3)Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ.
3. Zakup dofinansowany ze środków Województwa Śląskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7f99fc6-22e1-4901-9f83-dfb3270da247
Biuletyn 588522-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 128105300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH „PROGRAMU PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM NA LATA 2017-2020” JAKO ZADANIE INWESTYCYJNE: ”MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY”
Numer referencyjny DAZ.26.093.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH: „PROGRAMU PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM NA LATA 2017-2020” JAKO ZADANIE INWESTYCYJNE: ”MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY”, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: 1) dla Części Nr 1 – 7 SIWZ w Załączniku Nr 7 do SIWZ (tabela parametrów technicznych) 2)dla Części Nr 8 -12 w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3)Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ. 3. Zakup dofinansowany ze środków Województwa Śląskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokument - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego na wezwanie Zamawiającego złoży następujące dokumenty: 1) Opis przedmiotu zamówienia, np.: katalogi/foldery/prospekty/informacje producenta, potwierdzające spełnienie opisanych przez Zamawiającego parametrów w Załączniku Nr 2 Część 8 - 12 do SIWZ i parametrów oraz wymagań określonych w tabelach parametrów technicznych, zawartych w Załączniku Nr 7 do SIWZ, z zaznaczeniem której pozycji dotyczą. 2) Certyfikat CU+ potwierdzający pokrycie uchwytów do otwierania drzwiczek i szuflad powłoką antybakteryjną w szafkach przyłóżkowych – dotyczy Załącznika Nr 7 Część Nr 1 3) Oświadczenie przedmiotowe (wzór Załącznik Nr 5 do SIWZ)- dla Części Nr 1 - 7 SIWZ; 4) Oświadczenie przedmiotowe (wzór Załącznik Nr 6 do SIWZ)- dla Części Nr 8 - 12 SIWZ; 2. Dokumenty wskazane w ust. 5 pkt. 1) i 2) winny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenia wskazane w ust. 5 pkt. 3) i 4) winny być złożone w oryginale.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). 2.Wykonawca załączy do oferty: 1) formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym. Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał); 4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ (oryginał) – podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością. Wykonawca wypełnia tabele parametrów technicznych umieszczając w ofercie tylko te, na które składa ofertę. 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy zgodnie z wzorem umowy stanowiącej załącznik Nr 7 i 8 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 4 jezyki j.polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)