GuidZP400 |
7bcba042-a9c4-4dcd-8f1e-ab16a2a357a0
|
Biuletyn |
589469-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
SPZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Regon |
29293600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gliwicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44201
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 328 138
|
Zamawiajacy fax |
324 328 169
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@psychiatra.com
|
Adres strony url |
www.bip.psychiatria.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.psychiatria.com
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.psychiatria.com
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
z zachowaniem formy pisemnej zgodnie z pkt. XI.2. SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku, ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, Budynek Administracji, II piętro pokój nr 17
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku
|
Numer referencyjny |
DZp.DŻ.521.5.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, tłuszczy i jaj kurzych dla potrzeb SP ZOZ Państwowego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (pakietów), szczegółowo opisanych w Formularzu asortymentowo - cenowym (Załączniku nr 1 do SIWZ): Pakiet 1 - Nabiał 1, Pakiet 2 - Nabiał 2, Pakiet 3 - Nabiał 3, Pakiet 4 Jaja kurze, Pakiet 5 - Tłuszcze. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-12-02T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w okresie od 02.12.2017 r. do 30.06.2018 r. lub do czasu wykorzystania zakładanych ilości wynikających z Załącznika nr 1 (Formularza asortymentowo - cenowego), w zależności które z powyższych nastąpi wcześniej.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:
1) Formularz asortymentowo – cenowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) Formularz oferty sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
3) oświadczenie, o którym mowa w pkt VIII.1. SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3
do SIWZ;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w Projekcie umowy (Załączniku nr 9 do SIWZ).
|
IV 4 4 data |
2017-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|