Zakup sprzętu IT dla pracowników Ministerstwa Energii

Publication date 2017-09-18
End date 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Ministerstwo Energii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586097-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu IT dla pracowników Ministerstwa Energii.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części:
Część I – Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One wraz z systemem operacyjnym, laptopa wraz z systemem operacyjnym, kolorowych drukarek laserowych oraz kompletów tonerów do kolorowych drukarek laserowych.
Część II – Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe.
Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
48317000-3 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
30232110-8 - Drukarki laserowe
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest:
- dla I części zamówienia w Załączniku nr 3 do umowy stanowiącej załącznik nr 4a do SIWZ;
- dla II część zamówienia w Załączniku nr 3 do umowy stanowiącej załącznik nr 4b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9896315e-0a6b-4436-8100-dc22642192b6
Biuletyn 586097-N-2017
Zamawiajacy nazwa Ministerstwo Energii
Regon 36320961200000
Zamawiajacy adres ulica Krucza 36/Wspólna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-522
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 6934933
Zamawiajacy fax 22 695 81 96
Zamawiajacy email me@me.gov.pl, marzena.dachowska@me.gov.pl
Adres strony url bip.me.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Umowa będzie finansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Pomocy tachniczbnej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Dostep dokumentow zamowienia bip.me.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.me.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ministerstwo Energii, ul. Krucza 36 / Wspólna 6, 00-522 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu IT dla pracowników Ministerstwa Energii
Numer referencyjny BDG.II.270.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu IT dla pracowników Ministerstwa Energii. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części: Część I – Dostawa komputerów stacjonarnych typu All-in-One wraz z systemem operacyjnym, laptopa wraz z systemem operacyjnym, kolorowych drukarek laserowych oraz kompletów tonerów do kolorowych drukarek laserowych. Część II – Dostawa licencji na oprogramowanie biurowe. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213000-5 - Komputery osobiste 30213100-6 - Komputery przenośne 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48317000-3 - Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 30232110-8 - Drukarki laserowe 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest: - dla I części zamówienia w Załączniku nr 3 do umowy stanowiącej załącznik nr 4a do SIWZ; - dla II część zamówienia w Załączniku nr 3 do umowy stanowiącej załącznik nr 4b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-04T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony powyżej stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ (wraz z Arkuszem wyceny dla I i/lub II części zamówienia), b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 ppkt a), według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)