Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.01-14-7199/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)

Publication date 2017-09-19
End date 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Urząd Miasta Płocka
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590343-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.01-14-7199/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). Zamówienie podzielone jest na 17 części:
część 1
Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych dla SP 1 i SP 17.

Część 2
Wyposażenie SOSW nr 1 w książki, zeszyty ćwiczeń, karty pracy.

Część 3
Wyposażenie SP 1 i SP 17 w książki, zeszyty ćwiczeń, karty pracy.

Część 4
Gry i pomoce edukacyjne dla SOSW nr 1.

Część 5
Gry i pomoce edukacyjne dla SP 1 i SP 17.

Część 6
Dostawa pomocy multimedialnych i gier komputerowych dla SOSW nr 1.

Część 7
Dostawa pomocy multimedialnych i gier komputerowych dla SP 1 i SP 17.

Część 8
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w SP 1 i SP 17 - pomoce interaktywne.

Część 9
Wyposażenie pracowni arteterapii w SOSW nr 1.

Część 10
Dostawa wyposażenia pracowni robotyki dla SOSW nr 1.

Część 11
Dostawa wyposażenia pracowni mechatroniki.

Część 12
Dostawa wyposażenia pracowni ceramiki.

Część 13
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt do integracji sensorycznej dla SOSW nr 1.

Część 14
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt do integracji sensorycznej dla SP 1 i SP 17.

Część 15
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w meble dla SOSW nr 1.

Część 16
Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w meble dla SP 1 i SP 17.

Część 17
Dostawa wyposażenia pracowni w SOSW nr 1 – komunikator.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1f5e904e-98ed-45ee-8a0f-1dd0ad03e4ce
Biuletyn 590343-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miasta Płocka
Regon 000592868
Zamawiajacy adres ulica ul. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 3671598
Zamawiajacy fax 24 3671598
Zamawiajacy email zamowienia@plock.eu
Adres strony url www. plock.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu W ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.01-14-7199/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.plock.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.plock.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płock, Stary Rynek 1 (wejście od ul. Zduńskiej 3) – Biuro Obsługi Klienta – stanowisko nr 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.01-14-7199/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)
Numer referencyjny WZP. 271.1.102.2017.AR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektów o numerach RPMA.10.01.01-14-7263/16 i RPMA.10.01.01-14-7199/16 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.1 - Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych). Zamówienie podzielone jest na 17 części: część 1 Dostawa wyposażenia pracowni przyrodniczych dla SP 1 i SP 17. Część 2 Wyposażenie SOSW nr 1 w książki, zeszyty ćwiczeń, karty pracy. Część 3 Wyposażenie SP 1 i SP 17 w książki, zeszyty ćwiczeń, karty pracy. Część 4 Gry i pomoce edukacyjne dla SOSW nr 1. Część 5 Gry i pomoce edukacyjne dla SP 1 i SP 17. Część 6 Dostawa pomocy multimedialnych i gier komputerowych dla SOSW nr 1. Część 7 Dostawa pomocy multimedialnych i gier komputerowych dla SP 1 i SP 17. Część 8 Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w SP 1 i SP 17 - pomoce interaktywne. Część 9 Wyposażenie pracowni arteterapii w SOSW nr 1. Część 10 Dostawa wyposażenia pracowni robotyki dla SOSW nr 1. Część 11 Dostawa wyposażenia pracowni mechatroniki. Część 12 Dostawa wyposażenia pracowni ceramiki. Część 13 Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt do integracji sensorycznej dla SOSW nr 1. Część 14 Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt do integracji sensorycznej dla SP 1 i SP 17. Część 15 Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w meble dla SOSW nr 1. Część 16 Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w meble dla SP 1 i SP 17. Część 17 Dostawa wyposażenia pracowni w SOSW nr 1 – komunikator.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 20
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu umowy: od 4 (najkrótszy) do 20 dni kalendarzowych (maksymalny) od dnia zawarcia umowy (termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę -jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju), 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron, wyrażone na piśmie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Prawa Zamówień Publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku a) zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)