Wyroby medyczne jednorazowego użytku - stenty

Publication date 2017-09-19
End date 2017-09-27 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590316-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet nr 1. Stent lekowy platynowo-chromowy pokryty ewerolimusem do zmian trudnych i zwapniałych - 300 szt.
Pakiet nr 2. Stent pokryty ewerolimusem związanym ze stałym polimerem na platformie kobaltowo- chromowej - 500 szt.
Pakiet nr 3. System wprowadzania elektrody - 250 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a869d955-87a1-404c-ae5e-48a20afc0064
Biuletyn 590316-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=411_2017
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 27.06.2016r. Dz. U. z 2016r., poz. 1113 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Nazwa nadana zamowieniu Wyroby medyczne jednorazowego użytku - stenty
Numer referencyjny DZP/411/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet nr 1. Stent lekowy platynowo-chromowy pokryty ewerolimusem do zmian trudnych i zwapniałych - 300 szt. Pakiet nr 2. Stent pokryty ewerolimusem związanym ze stałym polimerem na platformie kobaltowo- chromowej - 500 szt. Pakiet nr 3. System wprowadzania elektrody - 250 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 438750,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2017-10-02T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Umowa zostanie zawarta na okres: od dnia 02.10.2017 r. do dnia 30.11.2018 r., a w przypadku podpisania umowy po dniu 01.10.2017 r. umowa zostanie zawarta na 12 miesięcy od dnia jej podpisania.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Wykonawca dla zaoferowanego wyrobu medycznego w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. z dnia 17 stycznia 2017 r. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 ze zm.) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem wyrobu medycznego do obrotu (do wglądu na żądanie Zamawiającego). 2) Zamawiający wymaga złożenia deklaracji zgodności CE dla zaoferowanych wyrobów medycznych. 3) Dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia opisu zawierającego jego szczegółowe dane, które umożliwią potwierdzenie spełniania wymagań ustalonych przez Zamawiającego oraz będą podstawą dokonania oceny jakościowej/technicznej, w postaci: ulotek informacyjnych, katalogów lub innych dokumentów dla wszystkich zaoferowanych pozycji stanowiących przedmiot zamówienia. Prosimy o wskazanie strony oferty i zaznaczenie danych potwierdzających spełnienie parametrów ujętych w tabeli. 4) Wymagane jest złożenie sterylnej próbki w minimalnym opakowaniu handlowym do każdego pakietu (w celu potwierdzenia zgodności z SIWZ oraz dokonania oceny jakościowej) – na żądanie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji zmianie ulega wartość brutto, zaś wartość netto pozostaje bez zmian. 2. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego; b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego); h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia.
IV 4 4 data 2017-09-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)