GuidZP400 |
040f82c1-9d30-4165-88f8-673ded2bd7a5
|
Biuletyn |
590295-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
|
Regon |
1636205000019
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Młynarska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01205
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 5784400 centrala, 5784489
|
Zamawiajacy fax |
225 784 418
|
Zamawiajacy email |
zzp@wup.mazowsze.pl
|
Adres strony url |
wupwarszawa.praca.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
wupwarszawa.praca.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby komórek organizacyjnych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
ZP.D.3221-267,277/17/AR
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Część I - dostawa 4 szt. komputerów typu All-In-One, na potrzeby wydziału FGŚP, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie; Część II - dostawa 2 szt. laserowych drukarek sieciowych przeznaczonych do pracy w małych grupach roboczych, na potrzeby wydziału FGŚP, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie; Część III - dostawa 1 szt. terminala KVM o wysokości 1U do szafy serwerowej, na potrzeby Zespołu ds. Informatyki, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
21
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 uPzp wykonawca składa: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 uPzp; 2)w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowić będą wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Projekty umów stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
Strony zastrzegają możliwość zmiany treści umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy dochowanie pierwotnego terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla zamawiającego.
Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być przygotowana w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|