ZP/19/PN/17

Publication date 2017-09-19
End date 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Śrem
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589424-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zakup , dostawa i montaż aparatu USG dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o.o.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b49b1f0f-d5e4-4cf3-9027-38495f931300
Biuletyn 589424-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 30177867200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chełmońskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Śrem
Zamawiajacy kod pocztowy 63-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 612 815 462
Zamawiajacy fax 612 835 788
Zamawiajacy email zaopatrzeni@szpital-srem.pl
Adres strony url www.szpitalwsremie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zdrowie
Dostep dokumentow zamowienia Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp.z o.o., ul. Chełmońskiego1,63-100 Śrem
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalwsremie.pl
Nazwa nadana zamowieniu ZP/19/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: zakup , dostawa i montaż aparatu USG dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o.o.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) szczegółowy opis oferowanego urządzenia (katalogi, ulotki informacyjne, broszury, foldery, itp.) z danymi technicznymi dla oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego – w języku polskim lub w innym języku z tłumaczeniem na język. W przypadku braku danych w ww. dokumentach należy dołączyć potwierdzony za zgodność z oryginałem fragment instrukcji obsługi lub oświadczenie producenta.)b)Dokument potwierdzajacy,że Dostawca posiada na terenie Polski autoryzowany serwis .
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik 3. b)Dokument potwierdzajacy,że Dostawca posiada na terenie Polski autoryzowany serwis .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy dotyczące ceny tylko i wyłącznie na podstawie zmiany wysokości stawki podatku VAT. 2.Zmiana warunków umowy ujęta w pkt.2 może nastąpić tylko na podstawie zawartego aneksu między stronami niniejszej umowy.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)