GuidZP400 |
b49b1f0f-d5e4-4cf3-9027-38495f931300
|
Biuletyn |
589424-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
30177867200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmońskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Śrem
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
612 815 462
|
Zamawiajacy fax |
612 835 788
|
Zamawiajacy email |
zaopatrzeni@szpital-srem.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalwsremie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Zdrowie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Szpital Powiatowy im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp.z o.o., ul. Chełmońskiego1,63-100 Śrem
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwsremie.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZP/19/PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: zakup , dostawa i montaż aparatu USG dla potrzeb Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o.o.
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
7
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacjio działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
b) szczegółowy opis oferowanego urządzenia (katalogi, ulotki informacyjne, broszury, foldery, itp.) z danymi technicznymi dla oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego – w języku polskim lub w innym języku z tłumaczeniem na język. W przypadku braku danych w ww. dokumentach należy dołączyć potwierdzony za zgodność z oryginałem fragment instrukcji obsługi lub oświadczenie producenta.)b)Dokument potwierdzajacy,że Dostawca posiada na terenie Polski autoryzowany serwis .
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik 3.
b)Dokument potwierdzajacy,że Dostawca posiada na terenie Polski autoryzowany serwis .
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający dopuszcza zmiany warunków umowy dotyczące ceny tylko i wyłącznie na podstawie zmiany wysokości stawki podatku VAT.
2.Zmiana warunków umowy ujęta w pkt.2 może nastąpić tylko na podstawie zawartego aneksu między stronami niniejszej umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|