GuidZP400 |
896dd3a6-1e7a-4fad-aa7b-534ee0dfa888
|
Biuletyn |
590940-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych
|
Regon |
47080507600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Północna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
91425
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 341 270
|
Zamawiajacy fax |
426 341 254
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zoz-mswia-lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zozmswlodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnetrzych i Administracji
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswlodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
91-425 Łódź, ul. Północna 42 Dział zamówien publicznych budynek administracji pietro I
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Doistawa rękawiczek oraz materiałów opatrunkowych
|
Numer referencyjny |
29/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
pakiet 1 - rękawiczki diagnostyczne, pakiet 2 - rękawice jałowe, pakiet 3 - rękawiczki chirurgiczne, pakiet 4 - opatrunki, pakiet 5 - przylepce
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679), Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu na każdy oferowany produkt (w postaci Deklaracji Zgodności wydanej przez producenta oraz Certyfikatu CE wydanego przez jednostkę notyfikacyjną (jeżeli dotyczy) – zgodnie z zał. Nr 6
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany warunków zawartej umowy w zakresie:
- zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT
- numeru katalogowego towaru
- wydłużenie okresu trwania umowy w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w załączniku Formularz cenowy
Zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|