GuidZP400 |
8f94a518-ee49-46bd-889b-60d73d46ba1a
|
Biuletyn |
590625-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322,
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zampub@pirogow.pl,
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi”
|
Numer referencyjny |
ZP/56/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem (materac, szafka przyłóżkowa, taboret)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami, wymaganymi parametrami technicznymi, gwarancyjnymi, serwisowymi, użytkowymi, z podaniem wymaganych wartości granicznych zawiera załącznik nr 2 do SIWZ zwany również – w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym Wykonawcy”
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w dniach |
30
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:
- Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) - dotyczy następujących części zestawu: łóżko, materac, szafka przyłóżkowa.
wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ,
6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak:
1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.2. zmiany numeru katalogowego produktu,
1.3. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy.
3. Dopuszcza się zmianę cen w okresie obowiązywania umowy tylko w następujących przypadkach:
a) zmiana stawek podatku VAT (w takim przypadku zmianie ulega kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian),
b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|