Dostawa namiotów pneumatycznych

Publication date 2017-09-20
End date 2017-09-28 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 590686-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. namiotów pneumatycznych. Powierzchnia użytkowa podłogi 38 m2. Dwa wejścia zamykane na zamki błyskawiczne w ścianach szczytowych o wymiarach: szerokość minimum 1,8 metra i wysokość minimum 1,9 metra. Namiot musi posiadać przyłącza zapewniające możliwość napełniania komór powietrza alternatywnie poprzez pompkę z zasilaniem elektrycznym, pompkę awaryjną lub szybkie napełnianie powietrzem z butli. Na namiocie po obu stronach nadrukowane bezpośrednio na jego czaszy aktualne logo PSP oraz w dwóch rzędach,
w kolorze białym napis: PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA (wielkość liter 120 - 140 mm). Na namiocie nadrukowane w widocznym miejscu logo Województwa Małopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3380bc87-da9b-4dd9-a575-24d77289dcc0
Biuletyn 590686-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka PSP w Krakowie
Regon 350132584
Zamawiajacy adres ulica ul. Zarzecze
Zamawiajacy adres numer domu 106
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-134
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (12)6399250
Zamawiajacy fax (12)6399259
Zamawiajacy email przetargi@straz.krakow.pl
Adres strony url www.straz.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 1
Wspolne udzielanie zamowienia Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie odpowiada w całości za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania przetargowego.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.straz.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.straz.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, składanie osobiste
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Zarzecze 106, 30-134 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa namiotów pneumatycznych
Numer referencyjny WZP.2370.19.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 4 szt. namiotów pneumatycznych. Powierzchnia użytkowa podłogi 38 m2. Dwa wejścia zamykane na zamki błyskawiczne w ścianach szczytowych o wymiarach: szerokość minimum 1,8 metra i wysokość minimum 1,9 metra. Namiot musi posiadać przyłącza zapewniające możliwość napełniania komór powietrza alternatywnie poprzez pompkę z zasilaniem elektrycznym, pompkę awaryjną lub szybkie napełnianie powietrzem z butli. Na namiocie po obu stronach nadrukowane bezpośrednio na jego czaszy aktualne logo PSP oraz w dwóch rzędach, w kolorze białym napis: PAŃSTWOWA STRAŻ POŻARNA (wielkość liter 120 - 140 mm). Na namiocie nadrukowane w widocznym miejscu logo Województwa Małopolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 126000,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-10-23T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Oświadczenia o braku wydania wobec Wykonawcy prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności. 4. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zdjęć, wizualizacji, katalogów, opisów, folderów zawierających opis parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu z wymaganiami w SIWZ. Na żądanie Zamawiającego musi zostać potwierdzona autentyczność przedstawionych dokumentów. 2. Raporty badań, atesty lub certyfikaty potwierdzające parametry techniczne oferowanych namiotów określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian do umowy, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z niżej wymienionych przesłanek: 1. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie, gdy konieczność dokonania zmiany będzie niezbędna w celu zapewnienia prawidłowej realizacji przedmiotu umowy u użytkowników oraz/lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu: a) ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponentów nadrzędnych lub, b) opóźnień w procesie zmiany limitów budżetowych właściwych dysponentów. 2. Zmiana terminu końcowego określonego w umowie może ulec zmianie w przypadku, gdy Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż z przyczyn od niego nie zależnych nie może zrealizować przedmiotu umowy w terminie. 3. Zmiany określone w pkt 1-2 są dopuszczalne przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. 4. Zmiany umowy są dopuszczalne, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 5. Zmiana Wykonawcy może nastąpić: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem Podwykonawców. 6. Wprowadzane zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1 e ustawy prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od Wykonawcy, Zamawiający podejmie decyzję o zakresie ewentualnej zmiany umowy pod warunkiem, iż zaproponowana zmiana jest nieistotna w rozumieniu art. 144 ust. 1 e i nie zmienia ogólnego charakteru umowy oraz nie narusza równowagi ekonomicznej zawartej umowy. 8. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do urnowy
IV 4 4 data 2017-09-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający żądać będzie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % wartości brutto oferty. Zabezpieczenie winno być wniesione najpóźniej na dzień podpisania umowy.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)