Zakup i dostawa odzieży i obuwia operacyjnego

Publication date 2017-09-21
End date 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
Miejscowość Krosno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież branżowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591835-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 181100003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet 1 odzież operacyjna
Pakiet 2 obuwie operacyjne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d86ee75-f321-4fdf-8ffb-ad9eed880d88
Biuletyn 591835-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II
Regon 30862000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Korczyńska
Zamawiajacy adres numer domu 57
Zamawiajacy miejscowosc Krosno
Zamawiajacy kod pocztowy 38400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 013 4378497, 4378215
Zamawiajacy fax 013 4378497, 4378215
Zamawiajacy email sezam.szpital@krosno.med.pl
Adres strony url www.krosno.med.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.krosno.med.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.krosno.med.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, Krosno 38-400, ul. Korczyńska 57
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa odzieży i obuwia operacyjnego
Numer referencyjny EZ/215/90/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet 1 odzież operacyjna Pakiet 2 obuwie operacyjne
Cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Celem oceny spełnienia warunku złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zał. nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Celem oceny spełnienia warunku złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zał. nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem oceny spełnienia warunku złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1b ustawy –wzór zał. nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 3.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania ( zał.3) 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. ( zal.3c) 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. 2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument lub oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik ( zał. nr 3)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3.2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 1. Wymagane dokumenty Pakiet 1: a. Deklaracja zgodności CE. b. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych. c. Karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny. d. Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795 w wymaganym zakresie. e. Instrukcja użytkowania. f. Folder handlowy firmy. g. Próbka. 2. Wymagane dokumenty Pakiet 2: a. Obuwie operacyjne wykonana z SEBS ( styreno – etyleno- butapieno- sterynu ) o podwyższonej odporności na degradacje, starzenie. Elastyczne, wentylowane góra i po bokach z wyjmowana perforowana wkładką podlegającą sterylizacji. Podeszwa antypoślizgowa posiadająca antystatyczny korek – dokument potwierdzający b. But powinien być zgodny z norma EN 347-1(92), znakowane znakiem CE. c. Deklaracja zgodności z Dyrektywą Medyczną d. Sterylizacji w temp. 134 stopni C dokument potwierdzający e. Właściwości zgodne z normą ENV Standard 13287 f. Folder handlowy firmy. g. Próbka.
Inne dokumenty niewymienione 11. INNE DOKUMENTY 1) Wypełniony formularz ofertowy zał.1 2) Wypełniony formularz asortymentowy zał.2 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osoba podpisująca nie jest osobą upoważnioną. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu Zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców. (jeżeli dotyczy)
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio w PLN: Pakiet 1 680 Pakiet 2 650
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z załącznikiem nr 4 wzór umowy
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)