DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2017-09-21
End date 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Miejscowość Lipsko
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591569-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 22 pakiety:


1 Igły, venflony, strzykawki
2 Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych
3 Cewniki, worki na mocz, inne
4 Akcesoria do tlenoterapii
5 Rurki intubacyjne, filtry oraz inne akcesoria anestezjologiczne
6 Artykuły do elektrodiagnostyki
7 Sterylizacja
8 Dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne
9 Zestawy do wkłuć centralnych
10 Zestawy specjalistyczne, igły i zestawy do znieczuleń
11 Drobny sprzęt medyczny
12 Fartuchy, maski, czepki, podkłady
13 Łączniki i aplikatory
14 Szczoteczki do zębów
15 Przyrządy do przetoczeń do przetoczeń do pompy objętościowej MEDIMA P1
16 Zestawy i czujniki do platformy klinicznej firmy EDWARDS
17 Filtr do żywienia pozajelitowego
18 Ustnik Jednorazowy
19 Podkłady jednorazowe
20 Kaniule
21 Zestaw do punkcji
22 Maska intubacyjna i krtaniowa

dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2, zwanego dalej zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ).
2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c79d4792-5b1f-4a90-8f2b-92780aa461e9
Biuletyn 591569-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
Regon 67099777300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lipsko
Zamawiajacy kod pocztowy 27300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 783 500
Zamawiajacy fax 483 783 663
Zamawiajacy email 1400081@zoz.org.pl
Adres strony url www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny ZP/08/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy drobnego sprzętu jednorazowego użytku w podziale na 22 pakiety: 1 Igły, venflony, strzykawki 2 Przyrządy do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych 3 Cewniki, worki na mocz, inne 4 Akcesoria do tlenoterapii 5 Rurki intubacyjne, filtry oraz inne akcesoria anestezjologiczne 6 Artykuły do elektrodiagnostyki 7 Sterylizacja 8 Dreny do odsysania pola operacyjnego, drenażu ran pooperacyjnych, inne 9 Zestawy do wkłuć centralnych 10 Zestawy specjalistyczne, igły i zestawy do znieczuleń 11 Drobny sprzęt medyczny 12 Fartuchy, maski, czepki, podkłady 13 Łączniki i aplikatory 14 Szczoteczki do zębów 15 Przyrządy do przetoczeń do przetoczeń do pompy objętościowej MEDIMA P1 16 Zestawy i czujniki do platformy klinicznej firmy EDWARDS 17 Filtr do żywienia pozajelitowego 18 Ustnik Jednorazowy 19 Podkłady jednorazowe 20 Kaniule 21 Zestaw do punkcji 22 Maska intubacyjna i krtaniowa dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2, zwanego dalej zamawiającym, zgodnie z opisem zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. oświadczenie, że zaoferowane wyroby posiadają aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że wyroby te odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (deklaracje zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikaty jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji) - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych – tekst jednolity (Dz.U. Nr 107 z 2010 roku), oraz że zostały zarejestrowane we właściwym organie (załącznik nr 6 do SIWZ ) b. dokładne opisy wraz z parametrami oferowanych towarów (prospekty, fotografie, ulotki lub katalogi producenta) - w języku polskim lub tłumaczone na język polski. c. Zamawiajacy wymaga dostarczenia próbek do następujących części zamówienia: pakiet 6 poz 12 – 1 szt, d. W pozostałym zakresie w przypadku wątpliwości, czy oferowany towar spełnia wymagania określone przez zamawiającego - zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia próbek przez wykonawcę - przed wyborem oferty, e. dotyczy pakietu nr 7 poz. 1-2- oświadczenie o zgodności z normami wydane przez producenta ( a nie dystrybutora ), f. dotyczy pakietu nr 5 poz. 23 – zamawiający wymaga certyfikatu producenta na wykorzystanie wody do momentu opróżnienia systemu.
Inne dokumenty niewymienione a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu (przedłużenie) realizacji umowy w przypadku niezrealizowania w całości przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wymagana jest zgoda obu stron wraz z podpisaniem właściwego aneksu. 2. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, które to ograniczenie nie uznaje się za odstąpienie od umowy – nawet częściowe. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zmianie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 6. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku zmiany podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)