GuidZP400 |
eed2c5c4-eff7-487c-8424-d816bc7e8756
|
Biuletyn |
591540-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie
|
Regon |
43004054100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. prof. Antoniego Gębali
|
Zamawiajacy adres numer domu |
6
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20093
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
817 185 125
|
Zamawiajacy fax |
817 185 125
|
Zamawiajacy email |
zp@dsk.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.usdlublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.usdlublin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usdlublin.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów technicznych
|
Numer referencyjny |
40/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Artykuły techniczne: remontowo-budowlane, wentylacyjno-sanitarne, elektryczne, baterie i akumulatory
|
Cpv glowny przedmiot |
44800000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) Kopia właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów o których mowa w rozdziale VII pkt. 6.1. lit. a, składa dokumenty o których mowa w § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dn. 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych jeśli asortyment zawiera substancje niebezpieczne. Oferowane substancje powinny być zmywalne i nietoksyczne i posiadać atesty dopuszczające je do stosowania w obiektach służby zdrowia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1. Formularz OFERTA (załącznik nr 1).
2. Wypełniony formularz KOSZTORYS OFERTOWY (załącznik nr 2) – oddzielnie dla każdego zadania, do którego wykonawca przystępuje.
3. Oświadczenie o spełnianiu przez oferowany asortyment aktualnych aprobat technicznych i certyfikatów zgodności i dopuszczeniu do obrotu w Polsce przedmiotu oferty. Oferowane substancje powinny być zmywalne i nietoksyczne i posiadać atesty dopuszczające je do stosowania w obiektach służby zdrowia.
4. Dokumenty wskazane w rozdziale VII pkt. 1-4.
5. W przypadku, gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, Wykonawca składając ofertę informuje zamawiającego o tym na piśmie, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami.
7. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa i podani firm podwykonawców (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36b ust. 1 Pzp).
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach:
a) nastąpiła zmiana nazwy handlowej
b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy.
c) w przypadku niewyczerpania ilości ujętych w umowie w terminie jej obowiązywania – umowa może ulec wydłużeniu do czasu wyczerpania ilości ujętych w umowie, jednak nie dłużej niż 3 miesiące;
d) wystąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie
e) wystąpił czasowy brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy (np. czasowe zaprzestanie produkcji) – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie, po uzyskaniu pisemnej zgody Odbiorcy – nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy
f) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych
g) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – zmianie ulega cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian
h) w przypadku zaistnienie incydentu medycznego – możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu
i) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie
j) w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu – nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|