Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592458-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 19 serwerów wraz z oprogramowaniem oraz z przeszkoleniem przyszłych użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 pn. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do siedziby KW PSP w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fde201f7-046b-4343-a2d1-8b34f14fb802
Biuletyn 592458-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej Olsztyn
Regon 17359731005
Zamawiajacy adres ulica ul. Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 895 229 529
Zamawiajacy fax 895 229 505
Zamawiajacy email kwkwat@kwpsp.olsztyn.pl
Adres strony url www.kwpsp.olsztyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://box.kwpsp.olsztyn.pl/przetarg/index.php
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kwpsp.olsztyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie, ul. Niepoległości 16, 10-045 Olsztyn
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny WT.2370.11.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na dostawę 19 serwerów wraz z oprogramowaniem oraz z przeszkoleniem przyszłych użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 pn. Opis przedmiotu zamówienia. Dostawa do siedziby KW PSP w Olsztynie przy ul. Niepodległości 16.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 36585366,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-11-17T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (o ile nie jest on publicznie dostępny). - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych i warunkami SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy, zgodnie z art. 144 ustawy PZP opisane poniżej. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy zaistnieją okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla zamawiającego lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymywanych od dysponenta nadrzędnego, lub w przypadku wpłynięcia odwołania i wstrzymania procedury, lub zaistnienia siły wyższej itp.). 2) parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia. 3) dostosowania postanowień niniejszej umowy lub przedmiotu umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa – w przypadku zmiany przepisów prawa. 4) wartości przedmiotu umowy brutto, o której mowa w § 3 ust 1 umowy, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena netto pozostaje bez zmian. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt od 1) do 3) zmiany będą dopuszczalne, przy założeniu, że nie ulegnie zmianie cena ofertowa. Każda ewentualna zmiana wymagać będzie odrębnego rozpatrzenia i zasadności jej wprowadzenia oraz wymagać będzie formy aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)