Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych oraz dostawa akcesoriów komputerowych

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Centralne Biuro Antykorupcyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591664-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie nr 1 - dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych
Zadanie nr 2 - dostawa akcesoriów komputerowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23f59097-ae72-4e3a-bfd8-15c8e7ce08a5
Biuletyn 591664-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centralne Biuro Antykorupcyjne
Regon 14061045400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Ujazdowskie
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00583
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 437 13 00
Zamawiajacy fax 22 437 13 90
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
Adres strony url www.cba.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Służba specjalna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.cba.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.cba.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny do siedziby Zamawiajacego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Finansów CBA, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych oraz dostawa akcesoriów komputerowych
Numer referencyjny 31/>PU/2017/MT
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 - dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych Zadanie nr 2 - dostawa akcesoriów komputerowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4 do SIWZ „Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin realizacji: Zadanie nr 1 - do 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 15.12.2017 r. Zadanie nr 2 – do 15 dni roboczych od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia 15.12.2017 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione Ponadto Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: 1. wypełniony Formularz ofertowy (zalecaną treść formularza zawiera załącznik nr 1 do SIWZ), 2. szczegółowy opis oferowanych urządzeń (zalecaną treść zawiera załącznik nr 4 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacjach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ – Projekt umowy.
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)