dostawa pomocy naukowych dla jednostek organizacyjnych

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592485-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy naukowych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 pakiety:
Pakiet nr 1 – modele resuscytacyjne.
Pakiet nr 2 – defibrylatory szkoleniowe.
Pakiet nr 3 – akcesoria do fantomów.
Pakiet nr 4 – modele resuscytacyjne
Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3c218975-b671-4ee9-a65b-246f4bcc1a41
Biuletyn 592485-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547,
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl,
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15, parter 11
Nazwa nadana zamowieniu dostawa pomocy naukowych dla jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny RZP/PN/128/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa pomocy naukowych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego. Przedmiot zamówienia podzielono na 4 pakiety: Pakiet nr 1 – modele resuscytacyjne. Pakiet nr 2 – defibrylatory szkoleniowe. Pakiet nr 3 – akcesoria do fantomów. Pakiet nr 4 – modele resuscytacyjne Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji technicznej stanowiącej załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Informacje na temat katalogow Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiającym nie określa warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane np. przez tzw. siłę wyższą. 2) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą. 4) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy. 5) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. Zmiana nastąpić może przy zachowaniu dotychczasowych cen jednostkowych. 6) Przesłanki określone w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)