GuidZP400 |
cc3fd3f0-9ae5-4988-8dda-ce865b2e2a2d
|
Biuletyn |
591967-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
|
Regon |
140700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25369
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 497 277
|
Zamawiajacy fax |
413 497 278
|
Zamawiajacy email |
dzp@pu.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.ujk.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r- Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (Kuriera).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach – Kancelaria Ogólna- ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
SUKCESYWNA DOSTAWA PAMIĘCI PRZENOŚNYCH USB
|
Numer referencyjny |
DP.2301.49.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (zakup z dostarczeniem) fabrycznie nowych pamięci do przechowywania danych ( pendrive’ów) ilość 400 szt., których wykaz określający ich rodzaj, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/ formularz cenowy). 2. Określone w załączniku nr 1 do SIWZ ilości możliwych do zamówienia pamięci zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zamawianych pamięci z zachowaniem cen jednostkowych i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 3.Jeżeli dla danych pozycji zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy artykułu, to dopuszcza się zaoferowanie urządzenia równoważnego pod warunkiem zachowania norm, parametrów i standardów, którymi charakteryzuje się urządzenie wskazany przez zamawiającego. W tym wypadku na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 1 do SIWZ tj. należy sporządzić i załączyć specyfikację techniczną oferowanego urządzenia jako załącznik do formularza ofertowego. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania, z którego musi wynikać, iż urządzenie oferowane jako równoważne jest identyczne lub lepsze od urządzenia wskazanego przez zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt kompletną partię dostawy do siedziby Zamawiającego (Magazyn Centralny- Kielce, ul. Żeromskiego 5) po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 5. Zamówienia cząstkowe pendrive’ów zawierające rodzaj i ilości będą przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faksu/e-maila. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na dostarczony przedmiot zamówienia minimum 60 miesięcy gwarancji. 7. Zamawiający przewiduje, że zamówienia cząstkowe składane będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30234500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (każda zrealizowana w ramach oddzielnej umowy/ kontraktu), o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub w jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie realnie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z treści wykazu i dowodów potwierdzających wykonanie dostaw musi wynikać spełnianie warunku, o którym mowa w Sekcji III.1.3) niniejszego ogłoszenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego należy przedłożyć Szczegółowe specyfikacje tzn. metryczki urządzeń, zdjęcia, opisy katalogowe produktów wskazanych w formularzu cenowym. Uwaga: Specyfikacje należy tak oznaczyć, aby Zamawiający mógł wyczytać której poz. dotyczą (należy podać liczbę porządkową z tabeli na każdym dokumencie który dotyczy tej pozycji).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy oraz zgodnie z art.24 ust.11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo w formie odpisu, lub wypis aktu notarialnego, jeżeli pełnomocnictwo ustanowione zostało w formie aktu notarialnego. 3.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) niniejszego ogłoszenia. składa odpowiedni dokument określony w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016 poz. 1126), tj. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości : 500,00 zł (słownie złotych : pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w okolicznościach określonych art.144 ust.1 Pzp, oraz w przypadku zmiany: a) typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne); b) wynagrodzenia w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2017r o godz.11:15 w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, pokój nr 2 (Dział Zamówień Publicznych). 2. Miejsce dostarczenia przedmiotu zamówienia; Kielce
|