Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części.

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591770-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 647c8220-a7c2-4d93-81c1-deb9b4ccc1e8
Biuletyn 591770-N-2017
Zamawiajacy nazwa Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
Regon 1039303200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mokotowska
Zamawiajacy adres numer domu 43
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00551
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 46 31 000
Zamawiajacy fax 22 46 31 025
Zamawiajacy email dzp@frse.org.pl
Adres strony url www.bip.frse.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest finansowane z programów edukacyjnych UE obsługiwanych przez FRSE
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Fundacja korzystająca ze środków publicznych
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.frse.org.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.frse.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny do siedziby zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszwa
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części.
Numer referencyjny ZP-5/FRSE/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych i promocyjnych dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na części.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 650948,13
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2018-01-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 5 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione próbki potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom (opisowi) wskazanemu w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca przekazuję nieodpłatnie jedną próbkę następujących pozycji opisu przedmiotu zamówienia: Dla części I poz. nr.: 5, 8, Dla części III poz. nr: 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, Dla części IV poz. nr.: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający może rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym: 1) w przypadku, gdy Wykonawca nie przystąpił do prac lub zaniechał ich realizacji, tj. nie wykonuje Umowy bez uzasadnienia przez okres co najmniej 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia upływu terminu realizacji, o którym mowa § 3 ust. 2 Umowy, pomimo dodatkowego wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie lub przesłanego drogą elektroniczną; 2) suma kar umownych, o których mowa w § 5 ust. 1 Umowy, przekroczy 20% wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy . 3) w przypadku naruszenia postanowień Umowy dotyczących ochrony informacji oraz ochrony danych osobowych; 4) w przypadku powierzenia wykonania przedmiotu umowy osobom trzecim, w tym podwykonawcom bez zgody Zamawiającego. 2. Za dzień wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym Strony uznają dzień doręczenia Wykonawcy wypowiedzenia na piśmie. 3. Prawo do rozwiązania umowy w przypadkach wskazanych w ust. 1 powinno zostać wykonane w terminie 60 dni od zaistnienia przesłanki rozwiązania. 4. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy lub jej części nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy lub jej części w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 4 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie wyłącznie z tytułu wykonania części Umowy, która została dotychczas zrealizowana. Podstawą do określenia wynagrodzenia za wykonane prace, będzie protokół sporządzony przez Strony umowy stwierdzający procentowy stopień zrealizowanych dostaw i odpowiednio proporcjonalnie należne za nie wynagrodzenia. 6. W przypadkach rozwiązania Umowy wskazanych w ust. 1 z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za dotychczas wykonane prace w ramach danego, niezakończonego zlecenia. 7. W przypadku rozwiązania Umowy Zamawiający nie traci uprawnienia do naliczenia kar umownych należnych z innego tytułu. 8. Wykonawca ma prawo do rozwiązania Umowy oraz żądania zapłaty za wykonane już prace w przypadku nierealizowania przez Zamawiającego obowiązku zapłaty wynagrodzenia w terminie 60 dni od upływu terminu płatności. Prawo rozwiązania Umowy należy wykonać w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tej okoliczności. 9. Rozwiązanie Umowy przez Wykonawcę musi być poprzedzone pisemnym wezwaniem Zamawiającego do wykonania obowiązku, który zdaniem Wykonawcy nie jest wykonywany i wyznaczeniem Zamawiającemu dodatkowego terminu do jego wykonania nie krótszego niż 14 dni. Dopiero po upływie wyznaczonego terminu, Wykonawca może odstąpić od Umowy w drodze oświadczenia złożonego w formie pisemnej; 10. W przypadku rozwiązania Umowy przez Wykonawcę z zawinionych okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca zachowuje wynagrodzenie za wykonane już usługi. Podstawą do określenia wynagrodzenia za wykonane prace, będzie protokół sporządzony przez strony umowy stwierdzający procentowy stopień zaawansowania wykonanych prac i odpowiednio proporcjonalnie należne za nie wynagrodzenia.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)