Dostawa czekolad

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Czekolada i wyroby cukiernicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592326-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 158421003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego czekolady twardej 100 g w ilości 225 000 sztuk tabliczek, pakowanych w folię aluminiową i obwolutę papierową. Zamawiający wydaje czekolady dawcom krwi i jej składników dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea624d90-64cf-403a-ae91-d50da88a2725
Biuletyn 592326-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
Regon 30306000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Limanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 42
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 483 621 127
Zamawiajacy email przetargi@rckik.radom.pl
Adres strony url http://rckik.radom.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu, ul. Limanowskiego 42, 26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa czekolad
Numer referencyjny ZP-250-7-2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego czekolady twardej 100 g w ilości 225 000 sztuk tabliczek, pakowanych w folię aluminiową i obwolutę papierową. Zamawiający wydaje czekolady dawcom krwi i jej składników dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15842100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione wypełniony „Formularz oferty” - załącznik nr 3 do SIWZ; próbki czekolad – po jednej tabliczce czekolady każdego z oferowanych rodzajów, tj. czekolada: twarda mleczna, deserowa, biała, twarda mleczna z orzechami, twarda z dodatkami (bakalie); Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie załączy do oferty wszystkich wymaganych próbek, które nie podlegają uzupełnieniu; w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 7 SIWZ na załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: 1.Zmiana terminu dostawy: a)zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy; b)zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej; c)w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a)dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia. 3.Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Monika Jeżewska, Dorota Szczycińska – w godz. 7.00 - 14.35 w dni robocze, fax. (48) 362 62 76, e-mail: przetargi@rckik.radom.pl

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)