GuidZP400 |
ea624d90-64cf-403a-ae91-d50da88a2725
|
Biuletyn |
592326-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu
|
Regon |
30306000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Limanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radom
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26612
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
483 621 127
|
Zamawiajacy email |
przetargi@rckik.radom.pl
|
Adres strony url |
http://rckik.radom.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.rckik.radom.pl/dzialalnosc/ogloszenia-i-przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu, ul. Limanowskiego 42, 26-600 Radom
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa czekolad
|
Numer referencyjny |
ZP-250-7-2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego czekolady twardej 100 g w ilości 225 000 sztuk tabliczek, pakowanych w folię aluminiową i obwolutę papierową. Zamawiający wydaje czekolady dawcom krwi i jej składników dla zrównoważenia wysiłku energetycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
15842100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
wypełniony „Formularz oferty” - załącznik nr 3 do SIWZ; próbki czekolad – po jednej tabliczce czekolady każdego z oferowanych rodzajów, tj. czekolada: twarda mleczna, deserowa, biała, twarda mleczna z orzechami, twarda z dodatkami (bakalie); Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie załączy do oferty wszystkich wymaganych próbek, które nie podlegają uzupełnieniu; w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ; aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 7 SIWZ na załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 8.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm (nazw) tych podwykonawców. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na określonych warunkach:
1.Zmiana terminu dostawy:
a)zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy;
b)zmiany będące wynikiem czasowego wstrzymania produkcji towarów lub braków towarów na polskim rynku będących przedmiotem umowy, w tym będące następstwem działania organów administracji publicznej;
c)w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności.
2.Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:
a)dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia.
3.Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie płatnika faktur.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Monika Jeżewska, Dorota Szczycińska – w godz. 7.00 - 14.35 w dni robocze, fax. (48) 362 62 76, e-mail: przetargi@rckik.radom.pl
|