dostaw obłożeń dla pracowni hemodynamiki oraz innych drobnych materiałów opatrunkowych

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-03 00:00:00
Instytucja Gliwickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592315-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

obłożenia dla pracowni hemodynamiki oraz pracowni elektrofizjologii, serwety ochronne. opatrunki foliowe, system leczenia ran, kompresy, serwetki, opatrunki

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0d708437-39a1-4b71-9a0f-48bce1f70bdb
Biuletyn 592315-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gliwickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Regon 24016153300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 29
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 324 613 205
Zamawiajacy fax 324 613 209
Zamawiajacy email ekanigowska@gcm.gliwice.pl
Adres strony url www.gcm.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gcm.gliwice.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostaw obłożeń dla pracowni hemodynamiki oraz innych drobnych materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny 92/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu obłożenia dla pracowni hemodynamiki oraz pracowni elektrofizjologii, serwety ochronne. opatrunki foliowe, system leczenia ran, kompresy, serwetki, opatrunki
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-04-20T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst numeru katalogowego produktu, bez wpływu na inne parametry produktu nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania, oraz liczby opakowań, przy zachowaniu ilości całkowitych Terminu obowiązywania umowy o 30 dni do czasu przeprowadzenia kolejnego postępowania, pod warunkiem nie wykorzystania asortymentu określonego w ofercie Wykonawcy oraz wartości szacunkowej umowy.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)