Zakup niezbędnego oprogramowania komputerowego oraz sprzętu komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem Unijnym o ochronie danych osobowych

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592235-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem w ilości 145 szt. realizowany w ramach zadania pn.Zakup niezbędnego oprogramowania komputerowego oraz sprzętu komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem Unijnym o ochronie danych osobowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f38010d-0225-4bb5-9a6a-e77c2ef819f4
Biuletyn 592235-N-2017
Zamawiajacy nazwa SP ZOZ Miejski Szpital Zespolony
Regon 15158624700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mirowska
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 34 370 21 35
Zamawiajacy fax 34 370 21 35
Zamawiajacy email zp@zsm.czest.pl
Adres strony url www.zsm.czest.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsm.czest.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsm.czest.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pisemnie, za pośrednictwem poczty, przesyłki kurierskiej lub dostarczyć osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie przy ul. Mirowskiej 15 Pawilon G pok.nr 17.
Nazwa nadana zamowieniu Zakup niezbędnego oprogramowania komputerowego oraz sprzętu komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem Unijnym o ochronie danych osobowych
Numer referencyjny MSZ.ZP.3411/30/2017.
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych stacjonarnych wraz z oprogramowaniem w ilości 145 szt. realizowany w ramach zadania pn.Zakup niezbędnego oprogramowania komputerowego oraz sprzętu komputerowego celem dostosowania informatycznego Szpitala zgodnie z rozporządzeniem Unijnym o ochronie danych osobowych.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Podany powyżej termin jest terminem maksymalnym. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączaniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Spełnieniem warunku będzie wykazanie, przez Wykonawców, że wykonali lub wykonują, co najmniej jedną dostawę związaną z przedmiotem prowadzonego postępowania tj. dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem o łącznej wartości brutto nie niższej niż 100.000.00 PLN.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP.
Zakresie warunkow udzialu Wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: materiały potwierdzające -określające parametry oferowanego asortymentu potwierdzające spełnianie wymagań określonych szczegółowo przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Dokumenty powinny w sposób jednoznaczny potwierdzić spełnianie wszystkich parametrów technicznych i wymagań postawionych przez Zamawiającego. Wykaz wykonanych dostaw w zakresie wskazanym w Rozdziale 5 ust. 1 pkt. 2 lit. C) SIWZ wg wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza Oferty, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do składanej oferty należy dołączyć: 1) Wypełnione wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku nr 4 do SIWZ. 2) Wypełnione wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wymagane, a niezłożone lub wadliwe pełnomocnictwa podlegać będą uzupełnieniu na warunkach określonych w art. 26 ust. 3a ustawy PZP. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Opis przedmiotu zamówienia wraz z określonymi parametrami stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust 1 i 3 ustawy 1) zmiana danych Wykonawcy (np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, skutkującą sukcesją generalną: 2) zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ; 3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej i faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy PZP oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia sie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z tym, że oferty udostępnia sie od chwili ich otwarcia.
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)