Adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Strzyżowie celem prowadzenia działalności edukacyjnej wraz z zapleczem socjalnym oraz zakupem niezbędnego wyposażenia – w części zakup niezbędnego wyposażenia – dostawa pomocy dydaktycznych

Publication date 2017-09-22
End date 2017-10-02 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy Horodło
Miejscowość Horodło
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591955-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33edf100-ec20-47bd-8651-10a63767c630
Biuletyn 591955-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy Horodło
Regon 54338000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jurydyka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Horodło
Zamawiajacy kod pocztowy 22523
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 515 447
Zamawiajacy fax 846 515 443
Zamawiajacy email ug@horodlo.pl
Adres strony url www.horodlo.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.horodlo.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.horodlo.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Przesyłką lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Horodło, ul. Jurydyka 1, 22-523 Horodło
Nazwa nadana zamowieniu Adaptacja pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół w Strzyżowie celem prowadzenia działalności edukacyjnej wraz z zapleczem socjalnym oraz zakupem niezbędnego wyposażenia – w części zakup niezbędnego wyposażenia – dostawa pomocy dydaktycznych
Numer referencyjny RGO.7021.4.15.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa pomocy dydaktycznych – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ; Wypełniony formularz cenowy oferowanej dostawy zamówienia- Załącznik Nr 6 do SIWZ
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w dotyczące zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji przedłużającej się procedury przetargowej, w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie dostawy według załączonego wzoru umowy (Załącznik nr 5)
IV 4 4 data 2017-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)