Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie gminy Parchowo

Publication date 2017-09-25
End date 2017-10-05 00:00:00
Instytucja Gmina Parchowo
Miejscowość Parchowo
Województwo pomorskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 592932-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana 276 nieefektywnych i energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy typu LED i wysięgników w ilości 276 szt. wraz z zastosowaniem autonomicznej redukcji mocy w oprawach, zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych i na ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie gminy Parchowo. Zakres zadania przewiduje: roboty elektroenergetyczne demontażowe opraw i wysięgników, roboty elektroenergetyczne montażowe opraw i wysięgników, prace pomiarowe i regulacyjne. Zakres prac obejmuje również wymianę przewodów zasilających oprawę, zabezpieczenia wraz z zaciskami na liniach napowietrznych dla opraw oświetleniowych. Zakres inwestycji nie obejmuje wymiany słupów lub linii napowietrznych oraz kablowych oświetleniowych. Po zakończeniu montażu należy wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, a także pomiary fotometryczne.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26e56b79-9a6f-440f-99c2-0923919a1ddd
Biuletyn 592932-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Parchowo
Regon 77097954200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krótka
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Parchowo
Zamawiajacy kod pocztowy 77124
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 214 466
Zamawiajacy fax 598 214 466
Zamawiajacy email p.labuda@parchowo.pl
Adres strony url http://bip.parchowo.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane będzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.4 Redukcja emisji współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamawiajacy powierzyl nie dotyczy
Postepowanie wspolne tresc nie dotyczy
Informacje dodatkowe zamawiajacy brak
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.parchowo.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.parchowo.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (papierowej) i dostarczyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Parchowo, ul. Krótka 2, 77-124 Parchowo - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne w ciągach komunikacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie gminy Parchowo
Numer referencyjny GKPiI.VII.271.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest wymiana 276 nieefektywnych i energochłonnych opraw oświetleniowych na energooszczędne oprawy typu LED i wysięgników w ilości 276 szt. wraz z zastosowaniem autonomicznej redukcji mocy w oprawach, zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych i na ogólnodostępnych przestrzeniach publicznych na terenie gminy Parchowo. Zakres zadania przewiduje: roboty elektroenergetyczne demontażowe opraw i wysięgników, roboty elektroenergetyczne montażowe opraw i wysięgników, prace pomiarowe i regulacyjne. Zakres prac obejmuje również wymianę przewodów zasilających oprawę, zabezpieczenia wraz z zaciskami na liniach napowietrznych dla opraw oświetleniowych. Zakres inwestycji nie obejmuje wymiany słupów lub linii napowietrznych oraz kablowych oświetleniowych. Po zakończeniu montażu należy wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, a także pomiary fotometryczne.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow brak
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 200.000,00 zł, (słownie: dwieście tysięcy złotych),
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe brak
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: a) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach jednego zamówienia (umowy) wykonał co najmniej: • jedną dostawę wraz z instalacją (montażem) opraw oświetlenia ulicznego LED, przy czym dostawa z montażem opraw oświetlenia ulicznego LED może być wykonana w ramach robót budowlanych, jako ich integralna część, o wartości brutto nie mniejszej niż: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych), b) Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: - co najmniej dwie osoby, posiadające następujące kwalifikacje zawodowe: • aktualne świadectwo kwalifikacyjne E do 1 kV, uprawniające do prowadzenia eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji E do 1 kV, • świadectwo ukończenia kursu w zakresie wykonywania prac w technologii pod napięciem do 1kV, wydane przez ośrodek szkoleniowy, - minimum 1 osobę, posiadającą następujące kwalifikacje zawodowe: • aktualne świadectwo kwalifikacyjne D do 1 kV, uprawniające do prowadzenia eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych na stanowisku dozoru D do 1 kV, • świadectwo ukończenia kursu w zakresie poleceniodawcy do prac w technologii pracy pod napięciem do 1 kV, wydanym przez ośrodek szkoleniowy, oraz określi zakres wykonywanych przez wskazane osoby czynności i przedstawi informację o podstawie dysponowania tymi osobami.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe brak
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) - wg załącznika nr 12 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust 1b pkt. 2) ustawy PZP, należy na wezwanie zamawiającego, złożyć w wyznaczonym przez zamawiającego terminie dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w punkcie 5.2. ppkt. 1) SIWZ. 2) W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust 1b pkt. 3) ustawy PZP, należy na wezwanie zamawiającego, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w punkcie 5.2. ppkt. 2) lit. a SIWZ (wg załącznika nr 3 do SIWZ). b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego w punkcie 5.2. ppkt. 2) lit. b SIWZ (wg załącznika nr 4 do SIWZ).
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu dokonania oceny, czy oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ należy na wezwanie zamawiającego, złożyć w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie następujące dokumenty: a) deklarację zgodności dla znaku CE lub równoważnego oraz certyfikat dla znaku ENEC lub równoważy dla opraw, które Wykonawca zaoferował Zamawiającemu w przedmiocie zamówienia; b) karta katalogowa, specyfikacje techniczne lub inny dokument równoważny producenta oprawy oświetleniowej i producenta zasilacza oprawy, które posiadają niezbędne dane do potwierdzenia wymaganych dla nich parametrów i cech, określonych odpowiednio w dokumentacji technicznej Wykonawca winien potwierdzić autentyczność dostarczanych dokumentów w ramach KT poprzez zapis na każdej stronie dokumentów: „Za zgodność z oryginałem”. c) kompletne obliczenia fotometryczne wraz z bilansem mocy oferowanych opraw w formie wydruków oraz w formie elektronicznej na płycie CD lub DVD dla przęseł charakterystycznych dla których wykonano obliczenia fotometryczne w audycie oświetleniowym.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Oferty wraz z tabelą ofertową z parametrami opraw - załącznik nr 1, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty, 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą. Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium znajdują się w pkt. 8 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia, w następstwie: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W przypadku gdy następuje ustawowa zmiana stawki podatku VAT, ciężar podwyższonego wynagrodzenia z tytułu zwiększenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiający, a ciężar obniżonego wynagrodzenia z tytułu zmniejszenia stawki podatku VAT ponosi Wykonawca. b) dokonanego rozliczenia powykonawczego wynagrodzenia za wykonany przedmiot niniejszej umowy, z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) zmiany terminów wykonania części przedmiotu umowy, jeżeli warunki atmosferyczne odnotowane w dzienniku modernizacji oświetlenia ulicznego w Gminie Parchowo uniemożliwią prowadzenie prac ze względu na zachowanie bezpieczeństwa osób wykonujących prace lub ze względu na niemożliwość dochowania standardów jakościowych określonych w obowiązujących przepisach – o ilość dni roboczych wynikających z tych niekorzystnych warunków atmosferycznych, odnotowanych w dzienniku modernizacji oświetlenia ulicznego Gminy Parchowo. 2. Poza wymienionymi w ust. 1 przewidywanymi przez Zamawiającego zmianami możliwe są zmiany wymienione w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 ustawy Pzp. 3. Do każdej propozycji zmiany Strona umowy inicjująca zmianę przedstawi drugiej Stronie umowy: a) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na termin wykonania, b) uzasadnieni zmiany, c) obliczenie i inne dowody uzasadniające zmianę wynagrodzenia. 4. Zmiana postanowień umowy w zakresie określonym w ust. 1 i 2 wymaga pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 4 4 data 2017-10-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)