GuidZP400 |
a91fd42e-50a7-4848-a203-15b2667dd997
|
Biuletyn |
592969-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej
|
Regon |
12008620100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sucha Beskidzka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
338 749 550
|
Zamawiajacy fax |
33 874 95 48
|
Zamawiajacy email |
cas@sucha-beskidzka.pl
|
Adres strony url |
www.sucha-beskidzka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sucha-beskidzka.pl/pl/60527/0/zamowienia_publiczne.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sucha-beskidzka.pl/pl/60527/0/zamowienia_publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Usług Wspólnych w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza. 19, 34-200 Sucha Beskidzka
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, wyposażenia, oprogramowania w ramach projektu „Inwestycja w edukację - bramą do sukcesu w Gminie Sucha Beskidzka” nr umowy o dofinansowanie: RPMP.10.01.03-12- 0396/16-00 postępowanie nr 4”
|
Numer referencyjny |
CUW 3030.4.3.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Wyposażenie szkół i biura Centrum Usług Wspólnych w 1 komputer stacjonarny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, 1 urządzenie wielofunkcyjne, 1 monitor komputerowy, 2 komputery przenośne typu laptop z systemem operacyjnym i pakietem biurowym (wyposażenie biura Centrum Usług Wspólnych), w 60 komputerów przenośnych, laptopów (wyposażenie 4 pracowni komputerowych w każdej ze szkół po 15 sztuk), wyposażenie szkół w 8 komputerów przenośnych, laptopów dla nauczycieli (po 2 sztuki dla każdej z 4 szkół) , 4 projektory multimedialne, 4 wizualizery, 4 urządzenia wielofunkcyjne, 4 szaf na laptopy dla 4 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”, zakup 2 pakietów oprogramowania do nauki programowania (1 dla klas 1-3 SP oraz 1 dla klas 4-8 licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 2 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”), zakup 3 pakietów oprogramowania do pracy z uczniami podczas zajęć indywidualnych (licencja nie krótsza niż 3 lata lub na czas nieokreślony dla 3 szkół wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ w tabeli pn. „Adresy szkół, do których należy dostarczyć, zamontować oraz zainstalować sprzęt i oprogramowanie”) wraz z dostawą, wniesieniem i instalacją.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
8
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie zamawiającego wykonawca dostarczy dokument, potwierdzający brak podstaw wykluczenie tj. odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie artykułu 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy PZP. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa odpowiednie dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 ws. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Zamawiający nie wymaga dostarczenia dokumentów
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) ; 3) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Możliwe i dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, warunki tych zmian zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W związku z możliwością pojawienia się wyjaśnień i modyfikacji treści SIWZ, wprowadzanych na podstawie art. 38 ustawy Pzp, Zamawiający zwraca uwagę na konieczność sprawdzania treści niniejszego ogłoszenia o zamówieniu do czasu upływu ostatecznego terminu składania ofert.
|