Dostawa urządzeń oraz oprogramowania w ramach projektu: „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Mieście i Gminie Pleszew”

Publication date 2017-09-25
End date 2017-10-04 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Pleszew
Miejscowość Pleszew
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591775-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa niezbędnego sprzętu do rozwoju usług elektronicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pleszewie.
2) Zamówienie, o którym mowa w pkt 2 powyżej zostało podzielone na następujące części:
a) ZADANIE NR 1 – dostawa zespołu serwerów wraz z systemem zabezpieczeń
b) ZADANIE NR 2 – dostawa oprogramowania do serwerów,
c) ZADANIE NR 3 – dostawa oprogramowania do obsługi mieszkańców
3) W części zamówienia wskazanej w pkt 2 lit. a) powyżej, przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Dostarczenie sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego
b) Uruchomienia urządzeń
c) Uruchomienia oprogramowania backupowego na serwerze obejmujące:
- Instalację oprogramowania
- Stworzenie polityk backupu
- Uruchomienie scenariuszy
- Sprawdzenie poprawności działania systemu
- Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji
Wymagane jest, żeby prace przy oprogramowaniu wykonała osoba legitymująca się certyfikatem technicznym zaoferowanego produktu – certyfikat należy załączyć do oferty
d) Instalacji serwera obejmującej:
- Dostawę
- Aktualizację firmware
- Instalację oprogramowania systemowego
- Integrację z istniejącym środowiskiem
- Podłączenie do posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury.
- Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji
Podłączenia musi wykonać osoba legitymująca się certyfikatem technicznym dostarczonego serwera – certyfikat należy przedłożyć przed zawarciem umowy.
e) Instalacji macierzy obejmującej:
- Dostawę
- Aktualizację firmware
- Integrację z istniejącym środowiskiem
- Szkolenie w zakresie min. 4 godzin z administracji
Podłączenia musi wykonać osoba legitymująca się certyfikatem technicznym posiadanej przez Zamawiającego macierzy – certyfikat należy przedłożyć przed zawarciem umowy.
f) Instalacji firewalla obejmujące:
- Dostawę
- Skonfigurowanie urządzenia UTM w sieci Zamawiającego (obejmujące fizyczne podłączenie, stworzenie polityk bezpieczeństwa zgodnie z sugestiami zamawiającego i ich implementację, integrację z posiadanymi urządzeniami UTM)
- Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji
- W przypadku awarii urządzenia UTM dostawca w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych dostarczy urządzenie zastępcze umożliwiające pracę urzędu na czas naprawy.
Wymagane jest, żeby prace przy urządzeniu wykonywała osoba legitymująca się certyfikatem technicznym zaoferowanego produktu.
- Instalację pozostałych urządzeń (serwer NAS, switch 10GB, UPS, backup przenośny)
- Dostawę
- Aktualizację firmware
- Integrację z istniejącym środowiskiem
- Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji
h) Dostarczenie wraz ze sprzętem wszystkich niezbędnych do eksploatacji kabli przyłączeniowych, wkładek SPF, kabli krosujących, elementów montażowych w szafach rack a także wszelkich innych elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania dostawy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do niniejszej SIWZ
4) W części zamówienia wskazanej w pkt 2 lit. b) powyżej, przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z poniższym:
a) Dostarczone przez Wykonawcę licencje muszą pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności ich pochodzenia (np.: certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, wpis na stronie producenta oprogramowania, itp.).
b) Potwierdzenie udzielenia licencji dla Zamawiającego będzie dostępne bezpośrednio na stronie internetowej producenta oprogramowanie, tj. Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) pod adresem: https://www.microsoft.com/Licensing/servicecenter/default.aspx lub równoważnej.
c) Zamawiający nie dopuszcza dostawy licencji ograniczonych czasowo.
d) Licencje mają pozwalać na przenoszenie pomiędzy serwerami (np. w przypadku wymiany serwera).
e) Licencja musi zapewniać możliwość korzystania z wcześniejszych wersji zamawianego oprogramowania.
f) W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w działaniu środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem infrastruktury sprzętowo-programowej do stanu sprzed instalacji Oprogramowania oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8b do niniejszej SIWZ.
5) W części zamówienia wskazanej w pkt 2 lit. c powyżej, przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z poniższym:
a) Dostarczone przez Wykonawcę licencje muszą pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności ich pochodzenia (np.: certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, wpis na stronie producenta oprogramowania, itp.).
b) Zamawiający nie dopuszcza dostawy licencji ograniczonych czasowo.
c) Licencje mają pozwalać na przenoszenie pomiędzy serwerami (np. w przypadku wymiany serwera).
d) W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w działaniu środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem infrastruktury sprzętowo-programowej do stanu sprzed instalacji Oprogramowania oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8c o niniejszej SIWZ
6) Dla pozycji wskazanych w pkt 3) – 5) zostaną sporządzone protokoły odbioru, ponadto dla systemu do obsługi mieszkańców wskazanym w pkt 5) należy dołączyć oświadczenie producenta dotyczące poziomu e-dojrzałości oferowanych usług.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d70ee6ba-9dbc-4a75-b40e-f274ec48ba83
Biuletyn 591775-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Pleszew
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Pleszew
Zamawiajacy kod pocztowy 63300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon (062) 74 28 300
Zamawiajacy fax (062) 74 28 301
Zamawiajacy email umgpleszew@pleszew.pl
Adres strony url http://bip.pleszew.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA 2014 – 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.pleszew.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pleszew.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie, Rynek 1, 63-300 Pleszew, pokój nr 103 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń oraz oprogramowania w ramach projektu: „Rozwój elektronicznych usług publicznych w Mieście i Gminie Pleszew”
Numer referencyjny ZP.042.8.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa niezbędnego sprzętu do rozwoju usług elektronicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Pleszewie. 2) Zamówienie, o którym mowa w pkt 2 powyżej zostało podzielone na następujące części: a) ZADANIE NR 1 – dostawa zespołu serwerów wraz z systemem zabezpieczeń b) ZADANIE NR 2 – dostawa oprogramowania do serwerów, c) ZADANIE NR 3 – dostawa oprogramowania do obsługi mieszkańców 3) W części zamówienia wskazanej w pkt 2 lit. a) powyżej, przedmiot zamówienia obejmuje: a) Dostarczenie sprzętu i oprogramowania do siedziby Zamawiającego b) Uruchomienia urządzeń c) Uruchomienia oprogramowania backupowego na serwerze obejmujące: - Instalację oprogramowania - Stworzenie polityk backupu - Uruchomienie scenariuszy - Sprawdzenie poprawności działania systemu - Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji Wymagane jest, żeby prace przy oprogramowaniu wykonała osoba legitymująca się certyfikatem technicznym zaoferowanego produktu – certyfikat należy załączyć do oferty d) Instalacji serwera obejmującej: - Dostawę - Aktualizację firmware - Instalację oprogramowania systemowego - Integrację z istniejącym środowiskiem - Podłączenie do posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury. - Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji Podłączenia musi wykonać osoba legitymująca się certyfikatem technicznym dostarczonego serwera – certyfikat należy przedłożyć przed zawarciem umowy. e) Instalacji macierzy obejmującej: - Dostawę - Aktualizację firmware - Integrację z istniejącym środowiskiem - Szkolenie w zakresie min. 4 godzin z administracji Podłączenia musi wykonać osoba legitymująca się certyfikatem technicznym posiadanej przez Zamawiającego macierzy – certyfikat należy przedłożyć przed zawarciem umowy. f) Instalacji firewalla obejmujące: - Dostawę - Skonfigurowanie urządzenia UTM w sieci Zamawiającego (obejmujące fizyczne podłączenie, stworzenie polityk bezpieczeństwa zgodnie z sugestiami zamawiającego i ich implementację, integrację z posiadanymi urządzeniami UTM) - Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji - W przypadku awarii urządzenia UTM dostawca w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych dostarczy urządzenie zastępcze umożliwiające pracę urzędu na czas naprawy. Wymagane jest, żeby prace przy urządzeniu wykonywała osoba legitymująca się certyfikatem technicznym zaoferowanego produktu. - Instalację pozostałych urządzeń (serwer NAS, switch 10GB, UPS, backup przenośny) - Dostawę - Aktualizację firmware - Integrację z istniejącym środowiskiem - Szkolenie w zakresie min. 2 godzin z administracji h) Dostarczenie wraz ze sprzętem wszystkich niezbędnych do eksploatacji kabli przyłączeniowych, wkładek SPF, kabli krosujących, elementów montażowych w szafach rack a także wszelkich innych elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania dostawy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania nr 1 stanowi załącznik nr 8a do niniejszej SIWZ 4) W części zamówienia wskazanej w pkt 2 lit. b) powyżej, przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z poniższym: a) Dostarczone przez Wykonawcę licencje muszą pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności ich pochodzenia (np.: certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, wpis na stronie producenta oprogramowania, itp.). b) Potwierdzenie udzielenia licencji dla Zamawiającego będzie dostępne bezpośrednio na stronie internetowej producenta oprogramowanie, tj. Microsoft Volume Licensing Service Center (VLSC) pod adresem: https://www.microsoft.com/Licensing/servicecenter/default.aspx lub równoważnej. c) Zamawiający nie dopuszcza dostawy licencji ograniczonych czasowo. d) Licencje mają pozwalać na przenoszenie pomiędzy serwerami (np. w przypadku wymiany serwera). e) Licencja musi zapewniać możliwość korzystania z wcześniejszych wersji zamawianego oprogramowania. f) W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w działaniu środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem infrastruktury sprzętowo-programowej do stanu sprzed instalacji Oprogramowania oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8b do niniejszej SIWZ. 5) W części zamówienia wskazanej w pkt 2 lit. c powyżej, przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem i uruchomieniem zgodnie z poniższym: a) Dostarczone przez Wykonawcę licencje muszą pochodzić z legalnych źródeł oraz zostać dostarczone Zamawiającemu ze wszystkimi składnikami niezbędnymi do potwierdzenia legalności ich pochodzenia (np.: certyfikat autentyczności, kod aktywacyjny wraz z instrukcją aktywacji, wpis na stronie producenta oprogramowania, itp.). b) Zamawiający nie dopuszcza dostawy licencji ograniczonych czasowo. c) Licencje mają pozwalać na przenoszenie pomiędzy serwerami (np. w przypadku wymiany serwera). d) W przypadku, gdy zaoferowane przez Wykonawcę oprogramowanie równoważne nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym u Zamawiającego lub spowoduje zakłócenia w działaniu środowiska sprzętowo-programowego u Zamawiającego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem infrastruktury sprzętowo-programowej do stanu sprzed instalacji Oprogramowania oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego, również po odinstalowaniu oprogramowania równoważnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8c o niniejszej SIWZ 6) Dla pozycji wskazanych w pkt 3) – 5) zostaną sporządzone protokoły odbioru, ponadto dla systemu do obsługi mieszkańców wskazanym w pkt 5) należy dołączyć oświadczenie producenta dotyczące poziomu e-dojrzałości oferowanych usług.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - W zakresie Zadania nr 1 – udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące dostawę i wdrożenie serwerów i macierzy dyskowych o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (każda); - W zakresie Zadania nr 2 - udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące dostawę oprogramowania w jednostkach administracji publicznej o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (każda); - W zakresie Zadania nr 3 - udział mogą wziąć wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata) w sposób należyty wykonali lub wykonują co najmniej 2 dostawy obejmujące dostawę lub wdrożenie oprogramowania w jednostkach administracji publicznej o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (każda);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 7) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Informacja o podwykonawcach (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) – w przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać „NIE DOTYCZY”; formularz cenowy (wzór dokumentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ); kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (oryginał ewentualnej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub poręczenia nie powinien być trwale połączony z ofertą); pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; W przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy PZP - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.8 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1) Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla Zadania nr 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - dla Zadania nr 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). - dla Zadania nr 3 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)