GuidZP400 |
66c3e673-0977-4775-ac82-1175cff1b7b5
|
Biuletyn |
592894-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
|
Regon |
00029009600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Hirszfelda
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-413
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 3689584
|
Zamawiajacy fax |
71 36 89 583; 36 89 234
|
Zamawiajacy email |
dzp@dco.com.pl
|
Adres strony url |
WWW.DCO.COM.PL
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
WWW.DCO.COM.PL
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa papieru toaletowego
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/70/17/IEL/JHP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru toaletowego dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ .
3.2. Parametry opisane w załączniku nr 1 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty.
3.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa dodatkowo projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ „Projekt umowy”
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
6
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Oświadczenia Wykonawcy:
a. o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczenia podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo- w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w spłat tych należności,
b. o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne;
c. o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. 2016 poz. 716)
Odpowiednie katalogi producenta( zawierające numery katalogowe oferowanych wyrobów ) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery , wyciągi z instrukcji lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno –użytkowych opisanych przez Zamawiającego w SIWZ.
Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji załącznika nr 1 dotyczy.
1. Atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje.
2. Certyfikat ekologiczny firmy Ecolab dla oferowanego papieru
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Druk oferty – Załącznik Nr 3 do SIWZ
2. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy – Załącznik Nr 3 do SIWZ.
3. Potwierdzenie wniesienia wadium.
4. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
5. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Zestawienie asortymentowo-cenowe – Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 400 PLN ( czterysta pln)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w sytuacjach opisanych w § 4 i w § 6, a ponadto na wniosek jednej ze stron dotyczący zmiany terminu zakończenia realizacji umowy w przypadku niewyczerpania ilości danego asortymentu objętego niniejszą umową.
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 okres |
30
|