GuidZP400 |
12ae6a13-5759-4055-8a7e-43f69ae665e8
|
Biuletyn |
592771-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Narol
|
Regon |
65090063100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Narol
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
37-610
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
16 63170 87
|
Zamawiajacy fax |
16 6317104
|
Zamawiajacy email |
adolf.adamek@narol.pl
|
Adres strony url |
www.bip.narol.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.narol.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na Lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.narol.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
Urząd Miasta i Gminy Narol ul. Rynek 1, 37-610 Narol
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Narol ul.Rynek 1, 37-610 Narol
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
www.bip.narol.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Prace restauratorskie na sklepieniu kolebkowym nad nawą główną i chórem wraz z doposażeniem Centrum Koncertowo Wystawienniczego w Narolu
|
Numer referencyjny |
ZP.271.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Sprzęt nagłośnieniowy, 2. Monitoring, 3. System audiowizualny z audiodeskrypcją w czasie rzeczywistym, 4. Wyposażenie zewnętrzne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31730000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
w celu spełnienia tego warunku wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 100.000 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w celu spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy sprzętu multimedialnego o wartości minimum 100 000,00 zł. brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU zał. Nr 3 do SIWZ
Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych -DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA zał nr 2 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. I ppkt. 2a Rozdziału II SIWZ.
2) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. I ppkt. 2b Rozdziału II SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
. Oferta składana na wykonanie zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy 00/100 gr.)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-10-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30dni
|