dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”

Publication date 2017-09-28
End date 2017-10-09 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Policach
Miejscowość Police
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble przedszkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594786-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 391610008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”.
2. Wyszczególnienie rodzaju mebli i wyposażenia meblowego, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Przedszkoli Publicznych nr 5, nr 8 i nr 11 zlokalizowanych na terenie Polic (szczegóły załącznik nr 1 do specyfikacji).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy.
4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli. Dopuszcza się składanie ofert na meble innych producentów (meble równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność mebli w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 specyfikacji.
5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli i wyposażenia meblowego używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe).
6. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści „meble”, lub „wyposażenie meblowe” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość mebli i innego wyposażenia meblowego wyszczególnionego w załączniku nr 1 specyfikacji.
7. Miejscem dostarczenia zamawiającemu mebli i wyposażenia meblowego są wskazane przez zamawiającego w Załączniku nr 1 poszczególne przedszkola zlokalizowane w Policach - zwane dalej również „miejscem dostarczenia mebli”.
8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych mebli oraz świadczenie usług z tym związanych. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące.
9. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 8 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której wzór stanowi Załącznik nr 6 specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61db786b-3325-4ab1-85b7-528db5b1b15d
Biuletyn 594786-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Policach
Regon 81168539000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Stefana Batorego
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Police
Zamawiajacy kod pocztowy 72010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 311 830
Zamawiajacy fax 914 311 832
Zamawiajacy email sekretariat@ug.police.pl
Adres strony url www.police.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu pn.: „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police” RPZP.08.01.00-32-Ko15/17 z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.police.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.police.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzęd Miejski w Policach, 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3, I piętro, Sekretariat pok. nr 30
Nazwa nadana zamowieniu dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”
Numer referencyjny FP.042.RPO.14.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i wyposażenie meblowego dla przedszkoli na potrzeby realizacji projektu „Edukacja przedszkolna i integracja – powszechnie dostępne dla każdego dziecka w Gminie Police”. 2. Wyszczególnienie rodzaju mebli i wyposażenia meblowego, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji. Stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia sprzedaż i dostarczenie poszczególnych mebli obejmuje: przeniesienie własności, transport, rozładunek, wniesienie oraz montaż wraz z poziomowaniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach Przedszkoli Publicznych nr 5, nr 8 i nr 11 zlokalizowanych na terenie Polic (szczegóły załącznik nr 1 do specyfikacji). 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pomniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie do 20% wartości umowy. Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy gdyż Zamawiający poinformuje wykonawcę przed zawarciem umowy drogą elektroniczną, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu ofertowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 20% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie wykonawcy. 4. Wskazane w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia (wyjątkowe) odwołanie się do marek konkretnych producentów dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP i oznacza wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy zamawianych mebli. Dopuszcza się składanie ofert na meble innych producentów (meble równoważne), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 specyfikacji). Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za kompatybilność mebli w zakresie przedstawionym w załączniku nr 1 specyfikacji. 5. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia mebli i wyposażenia meblowego używanych (tj. innych niż fabrycznie nowe). 6. Ilekroć specyfikacja nie będzie stanowiła inaczej używany w jej treści „meble”, lub „wyposażenie meblowe” bez bliższego określenia rozumieć przez to należy całość mebli i innego wyposażenia meblowego wyszczególnionego w załączniku nr 1 specyfikacji. 7. Miejscem dostarczenia zamawiającemu mebli i wyposażenia meblowego są wskazane przez zamawiającego w Załączniku nr 1 poszczególne przedszkola zlokalizowane w Policach - zwane dalej również „miejscem dostarczenia mebli”. 8. W zakres zamówienia wchodzi również udzielenie gwarancji jakości oferowanych mebli oraz świadczenie usług z tym związanych. Wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące. 9. Sposób i warunki wykonania czynności w ramach ust. 1 – 8 niniejszego działu określać będzie umowa o zamówienie publiczne zawarta między zamawiającym i wykonawcą, której wzór stanowi Załącznik nr 6 specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 39161000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający określa minimalne warunki w tym zakresie, tj: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty, co najmniej trzy dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, polegającej na dostawie mebli do przedszkoli, żłobków, świetlic, itp. (mebli dla dzieci), z których przynajmniej dwie dostawy były na kwotę nie mniejszą niż 100.000,- zł brutto każda (słownie: sto tysięcy złotych); W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Zakresie warunkow udzialu - Wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane w formie oryginału (Załącznik Nr 5 SIWZ) oraz załączenia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami takimi mogą być: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu oceny ofert w oparciu o kryteria opisane w dziale XIV specyfikacji Zamawiający żąda przedstawienia przez wykonawcę: - próbek frontów oraz tzw. pleców o wymiarach nie mniejszych niż 10 x 10 wraz z opisem technologii ich wykonania, które zostaną zastosowane w meblach oferowanych przez wykonawcę przy realizacji przedmiotowego zamówienia – które umożliwią zamawiającemu ocenę ofert zgodnie z przyjętymi w dziale XIV niniejszej specyfikacji kryteriami oceny ofert (dostarczone w celu oceny próbki mogą różnić się co do koloru od frontów i pleców, które będą zastosowane w meblach dostarczanych przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, z uwagi na fakt, iż ocenie podlegać będzie jedynie jakość i technologia ich wykonania, nie zaś zgodność ich kolorów z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w Załączniku nr 1). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 pkt. 1) PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 – 6 niniejszego działu. 2. Objęte przedmiotem umowy meble będą mogły zostać zastąpione, w przypadku ich wycofania z rynku lub w wyniku postępu technicznego i zastąpienia ich przez meble nowszej generacji lub przez inne tego samego rodzaju o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych niż stanowiące przedmiot umowy oraz odpowiadający wymaganiom ustalonym w załączniku nr 1 specyfikacji. Zmiana w umowie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego pierwotnie w umowie o kwotę nie większą niż 30% wartości umowy. 3. Zmiana umowy może polegać na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości mebli, o wartość nie większą niż 30% wartości umowy (dotyczy to tylko zmniejszenia/ zwiększenia ilości tego samego modelu/produktu jak wskazany w specyfikacji) wraz z obniżeniem/zwiększeniem wynagrodzenia wykonawcy o ceny wskazane w Załączniku nr 1. 4. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 4 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; c) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 5. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń zmawiającego lub wykonawcy oraz zmiana tekstu umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 – 4, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań lub też nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 6. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania umowy, o których mowa w ust. 2 – 5 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)