Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu akademia zawodowców – kompleksowe wsparcie Zespołu Szkół Geodezyjno- Technicznych w Łodzi. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Publication date 2017-09-28
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Geodezyjno-Technicznych im. Sybiraków w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594430-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu akademia zawodowców – kompleksowe wsparcie Zespołu Szkół Geodezyjno- Technicznych w Łodzi. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony jako Minimalne wymagania wyspecyfikowanego w poszczególnych pozycjach asortymentu i wskazany Załączniku nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 654264f1-ad45-4e7a-bab7-defd5beab402
Biuletyn 594430-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Geodezyjno-Technicznych im. Sybiraków w Łodzi
Regon 93200500000
Zamawiajacy adres ulica Skrzydlata
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 659 82 22
Zamawiajacy fax 42 659 85 53
Zamawiajacy email szkola@zsbg.org
Adres strony url www.zsp13.com
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Akademia zawodowców – kompleksowe wsparcie Zespołu Szkół Geodezyjno- Technicznych w Łodzi. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Organem prowadzącym szkołę jest Miasto Łódź
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsp13.com
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsp13.com
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego tj. w Zespole Szkół Geodezyjno Technicznych im. Sybiraków w Łodzi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 91-503 Łódź, ul. Skrzydlata 15
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu akademia zawodowców – kompleksowe wsparcie Zespołu Szkół Geodezyjno- Technicznych w Łodzi. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny Projekt/ZSTG/2/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są dostawy sprzętu multimedialnego oraz komputerowego w ramach projektu akademia zawodowców – kompleksowe wsparcie Zespołu Szkół Geodezyjno- Technicznych w Łodzi. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony jako Minimalne wymagania wyspecyfikowanego w poszczególnych pozycjach asortymentu i wskazany Załączniku nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy oraz zgodnie z decyzją Zamawiającego, na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 Ustawy. 2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub ust. 5 (pkt 6.2.2, 6.2.3, 6.2.5, 6.2.6, 6.2.7, 6.2.8, 6.2.9, 6.2.13 SIWZ) może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 3. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Ustawy (pkt 6.3. SIWZ). 4. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 (pkt 6.2.8 SIWZ), przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewni temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. 5. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 6.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (pkt 6.2.13 SIWZ) z zastrzeżeniem pkt 7.5.4 i 7.5.5 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO zobowiązany jest, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.zsp13.com), przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (pkt 6.2.12 SIWZ, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: a) w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia, w tym zmiany stawki VAT; c) w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, w tym np. w przypadku braku uznania danego sprzętu za niekwalifikowany; d) wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany. Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; e) w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, f) Zmiany terminu realizacji umowy pod warunkiem nieprzewidzianych zdarzeń których nie dało się przewidzieć 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W sprawach nie uregulowanych niniejszą Umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Wszelkie spory wynikłe z niniejszej umowy strony postanawiają poddać pod rozstrzygnięcie sądu, właściwego dla Zamawiającego. 5. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)