GuidZP400 |
9c7263e2-25cc-4d75-a95d-81cf11c8c932
|
Biuletyn |
594623-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SPZPOZ
|
Regon |
63968613200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rycerska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60346
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 648 827
|
Zamawiajacy fax |
618 663 735
|
Zamawiajacy email |
przetarg@ratownictwo.med.pl
|
Adres strony url |
www.ratownictwo.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ratownictwo.med.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Protokół ZP/Nr 13/PN/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są dostawy sukcesywne umundurowanie dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz odzieży ochronnej dla pracowników transportu medycznego.
|
Cpv glowny przedmiot |
18130000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenia art. 25 ust.1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku:
a. zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy; zmiana ta nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę,
b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-10-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|