Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku

Publication date 2017-09-28
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 593752-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane meble muszą być fabrycznie nowe. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone meble od dnia dostawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca musi dostarczyć meble własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynkach Urzędu Miejskiego na terenie miasta Białegostoku.
4. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w którym będą montowane meble w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury.
5. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych mebli biurowych.
6. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostarczenia mebli na inne, znajdujące się na terenie miasta Białegostoku. Zmiana ta nie powoduje konieczności sporządzania aneksu, a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mail) z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem.
8. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
10. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii mebli biurowych odbywać się będzie drogą elektroniczną.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 83288776-48d3-40e2-afb4-f189a8e6ef25
Biuletyn 593752-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Białystok
Regon 000515000
Zamawiajacy adres ulica Słonimska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 869 62 49
Zamawiajacy fax 85 869 62 65
Zamawiajacy email zzp@um.bialystok.pl
Adres strony url www.bip.bialystok.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.bialystok.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Białymstoku, 15-950 Białystok ul. Słonimska 1, pok. nr 03 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli biurowych do Urzędu Miejskiego w Białymstoku
Numer referencyjny OBU-IV.271.13.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Wszystkie oferowane meble muszą być fabrycznie nowe. Ponadto Zamawiający wymaga minimalnego 24 miesięcznego okresu gwarancji na dostarczone meble od dnia dostawy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca musi dostarczyć meble własnym transportem i własnym staraniem dokonać ich montażu w budynkach Urzędu Miejskiego na terenie miasta Białegostoku. 4. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zaleca się wyłonionemu Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej w pomieszczeniach, w którym będą montowane meble w celu dokonania szczegółowego obmiaru z natury. 5. Wykonawca musi zapewnić załadunek, transport i rozładunek dostarczonych mebli biurowych. 6. Dostawy będą realizowane w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8:00-17:00 w poniedziałek i 7:30-15:30 wtorek-piątek. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany miejsca dostarczenia mebli na inne, znajdujące się na terenie miasta Białegostoku. Zmiana ta nie powoduje konieczności sporządzania aneksu, a jedynie konieczność poinformowania Wykonawcy drogą elektroniczną (e-mail) z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. 8. W przypadku gdy Zamawiający określił przedmiot zamówienia wskazując producenta, znaki towarowe i pochodzenie, Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnej zgodnie z zasadami określonymi w art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Reklamowanie braków ilościowych i jakościowych dostarczonej partii mebli biurowych odbywać się będzie drogą elektroniczną.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-08T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie mebli biurowych o wartości min 250 tys. PLN brutto każde zamówienie (w przypadku zamówień wykonywanych, wartość każdego zamówienia musi być wykonana na kwotę min. 250 tys. PLN brutto).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz posiadania doświadczenia podane w walutach obcych, zamawiający przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień publicznych. W przypadku walut już nie obowiązujących zamawiający przyjmie kurs NBP z ostatniego dnia obowiązywania tej waluty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w sekcji III.1.3) zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum spełni postawiony warunek w wymaganym zakresie; dostawy nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych). 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy z pkt 2 stosuje się odpowiednio.
Zakresie warunkow udzialu W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (na lub wg z załącznikiem nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy wykonawca, w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII pkt 1 SIWZ, czyli oświadczenie wstępne (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). 2.W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. załącznika nr 6 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. 4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia zgodnie ze wzorem – Załącznik nr 5 do SIWZ, może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)