GuidZP400 |
a43a30ba-0fdf-43c4-ba7b-465afa995515
|
Biuletyn |
595027-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
|
Regon |
14500001111
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chrzanowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81338
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
(58) 355 33 33
|
Zamawiajacy fax |
(58) 620 67 43
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@umgdy.gov.pl
|
Adres strony url |
www.umgdy.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.umgdy.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, "Zintegrowany system oznakowania nawigacyjnego z elementami e-Navigation"
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umgdy.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81 - 338 Gdynia, pok. nr 8 (kancelaria ogólna)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyrównanie wersji środowisk wirtualnych oraz modernizacja infrastruktury IT Centrali Urzędu Morskiego w Gdyni – Zintegrowany system oznakowania nawigacyjnego z elementami e-Navigation
|
Numer referencyjny |
ZP-IP-3800-49/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie do wirtualizacji systemów operacyjnych wraz z oprogramowaniem zarządzającym oraz zakup niezbędnej infrastruktury sprzętowej w postaci serwerów hostujących i zarządzających. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia stanowi Załącznik nr 3A do SIWZ, dla części II zamówienia stanowi Załącznik nr 3B do SIWZ. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Tytuł projektu „Zintegrowany system oznakowania nawigacyjnego z elementami e-Navigation”. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym dla części I zamówienia Załącznik nr 4A do SIWZ, dla części II zamówienia Załącznik nr 4B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48983000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
325203,26
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
I. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia:
1) część 1 zamówienia - w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy;
2) część 2 zamówienia - w terminie do 60 dni od dnia podpisania umowy.
II. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
III. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 29 ust. 3.
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: V.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: VI.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: VI.1 SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że (odpowiednio dla danej części zamówienia):
A) CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie): 2 (dwie) dostawy oprogramowania przeznaczonego do tworzenia środowisk wirtualnych dla systemów operacyjnych wraz z licencją,
o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda;
B) CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie): 2 (dwie) dostawy serwerów sprzętowych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każda.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli (odpowiednio dla danej części zamówienia):
a) jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie: V.1.2).c).A) - dla części I zamówienia), V.1.2).c).B) - dla części II zamówienia).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (dla każdej części zamówienia). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. 1 SIWZ dotyczące tych podmiotów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów (dla każdej części zamówienia):
a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA - § 7 wzoru umowy - zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w wyniku trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z wykonaniem niniejszej Umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej lub innymi podmiotami. Umowa może wówczas ulec zmianie w zakresie przedłużenia terminu o ilość dni opóźnienia Wykonawcy spowodowanego trwaniem ww. procedur ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane.
3. Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy z przywołaniem właściwych postanowień Umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego.
4. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy, w szczególności w zakresie prawa Zamawiającego do złożenia oświadczenia o obniżeniu wynagrodzenia w przypadkach przewidzianych umową.
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA - § 7 wzoru umowy - zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w wyniku trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z wykonaniem niniejszej Umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej lub innymi podmiotami. Umowa może wówczas ulec zmianie w zakresie przedłużenia terminu o ilość dni opóźnienia Wykonawcy spowodowanego trwaniem ww. procedur ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane.
3. Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy z przywołaniem właściwych postanowień Umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego.
4. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy, w szczególności w zakresie prawa Zamawiającego do złożenia oświadczenia o obniżeniu wynagrodzenia w przypadkach przewidzianych umową.
|
IV 4 4 data |
2017-10-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 5 okres |
30
|