Dostawa sprzętu komputerowego wraz z peryferiami - 3

Publication date 2017-09-29
End date 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Kórnik
Miejscowość Kórnik
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594865-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

W zakresie zadania nr 1:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
W ramach części Zamawiający oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych:
- 2 szt. komputerów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt a) OPZ
- 2 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt b) OPZ
- 2 szt. głośników o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt c) OPZ
- 6 szt. Komputerów typu notebook o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ
- 2 szt. Zewnętrznych dysków twardych o specyfikacji zgodnej z punktem 4 OPZ
- 1 szt. Zasilacza UPS o specyfikacji zgodnej z punktem 5 OPZ
- 1 szt. Routera /Firewalla o specyfikacji zgodnej z punktem 8 OPZ
- 1 szt. Switcha sieciowego o specyfikacji zgodnej z punktem 9 OPZ
- 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne A4 o specyfikacji zgodnej z punktem 10 OPZ
- 11 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 13 OPZ

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Przedszkola w Kamionkach (ul. Porannej Rosy 2; Kamionki)

Na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług oraz załącznika nr 8 do w/w ustawy poniższy zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwolniony z podatku VAT:
- 2 szt. komputerów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt a) OPZ
- 2 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt b) OPZ
- 2 szt. głośników o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt c) OPZ
- 1 szt. Routera /Firewalla o specyfikacji zgodnej z punktem 8 OPZ
- 1 szt. Switcha sieciowego o specyfikacji zgodnej z punktem 9 OPZ

Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).

W zakresie zadania nr 2:

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ.
W ramach części Zamawiający oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych:
- 1 szt. Komputerów typu notebook o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ
- 2 szt. Zewnętrznych dysków twardych o specyfikacji zgodnej z punktem 4 OPZ
- 1 szt. Zasilacza UPS o specyfikacji zgodnej z punktem 5 OPZ
- 1 szt. Switcha sieciowego o specyfikacji zgodnej z punktem 9 OPZ
- 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne A3 o specyfikacji zgodnej z punktem 11 OPZ
- 4 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 12 OPZ

Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Żłobka w Kamionkach (ul. Porannej Rosy 2; Kamionki)

Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b7e34da-b22c-4e6d-a5ab-cdfa3e2af9c7
Biuletyn 594865-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Kórnik
Regon 631258632
Zamawiajacy adres ulica Plac Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kórnik
Zamawiajacy kod pocztowy 62-035
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 170 411
Zamawiajacy email ksiazek@kornik.pl
Adres strony url http://bip.kornik.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.kornik.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pocztą, osobiście, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pl. Niepodległości 1, 62-035 Kórnik
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z peryferiami - 3
Numer referencyjny SE-ZP.271.41.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu W zakresie zadania nr 1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. W ramach części Zamawiający oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych: - 2 szt. komputerów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt a) OPZ - 2 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt b) OPZ - 2 szt. głośników o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt c) OPZ - 6 szt. Komputerów typu notebook o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ - 2 szt. Zewnętrznych dysków twardych o specyfikacji zgodnej z punktem 4 OPZ - 1 szt. Zasilacza UPS o specyfikacji zgodnej z punktem 5 OPZ - 1 szt. Routera /Firewalla o specyfikacji zgodnej z punktem 8 OPZ - 1 szt. Switcha sieciowego o specyfikacji zgodnej z punktem 9 OPZ - 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne A4 o specyfikacji zgodnej z punktem 10 OPZ - 11 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 13 OPZ Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Przedszkola w Kamionkach (ul. Porannej Rosy 2; Kamionki) Na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług oraz załącznika nr 8 do w/w ustawy poniższy zakres przedmiotu zamówienia może zostać zwolniony z podatku VAT: - 2 szt. komputerów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt a) OPZ - 2 szt. monitorów o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt b) OPZ - 2 szt. głośników o specyfikacji zgodnej z punktem 1 ppkt c) OPZ - 1 szt. Routera /Firewalla o specyfikacji zgodnej z punktem 8 OPZ - 1 szt. Switcha sieciowego o specyfikacji zgodnej z punktem 9 OPZ Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). W zakresie zadania nr 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. W ramach części Zamawiający oczekuje dostarczenia następującej ilości komputerów oraz urządzeń peryferyjnych: - 1 szt. Komputerów typu notebook o specyfikacji zgodnej z punktem 3 OPZ - 2 szt. Zewnętrznych dysków twardych o specyfikacji zgodnej z punktem 4 OPZ - 1 szt. Zasilacza UPS o specyfikacji zgodnej z punktem 5 OPZ - 1 szt. Switcha sieciowego o specyfikacji zgodnej z punktem 9 OPZ - 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne A3 o specyfikacji zgodnej z punktem 11 OPZ - 4 szt. oprogramowania biurowego o specyfikacji zgodnej z punktem 12 OPZ Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Żłobka w Kamionkach (ul. Porannej Rosy 2; Kamionki) Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie zadania nr 1: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 20 000zł brutto każde. W zakresie zadania nr 2: Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 9 000zł brutto każde.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. b) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający: - w zakresie Zadania nr 1 wymaga przedłożenia Certyfikatu ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001 w zakresie potwierdzenia, że komputery określone w punkcie 1 ppkt a) Opisu Przedmiotu Zamówienia, oraz w punkcie 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego; - w zakresie Zadania nr 2 wymaga przedłożenia Certyfikatu ISO 9001 lub inne zaświadczenie/dokument wydane przez niezależny podmiot zajmujący się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi -odpowiadającej normie ISO 9001 w zakresie potwierdzenia, że komputery określone w punkcie 3 Opisu Przedmiotu Zamówienia odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 500,00 zł w zakresie zadania nr 1 - 200,00 zł w zakresie zadania nr 2 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kórniku nr konta: 96 9076 0008 2001 0000 0215 0003 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. 5. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)