Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb II Oddziału Chorób Wewnętrznych, Oddziału Okulistycznego oraz Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. St. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

Publication date 2017-10-02
End date 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596041-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb II Oddziału Chorób Wewnętrznych, Oddziału Okulistycznego oraz Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. St. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, o parametrach opisanych w załączniku o nazwie „Zestawienie parametrów technicznych”, stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach jednej grupy Oferty nie zawierające pełnego asortymentu określonego w grupie zostaną odrzucone.
GRUPA 1 – Pompy infuzyjne - 4 szt.
GRUPA 2 – Podnośnik pacjenta– 1 szt.
GRUPA 3 – Wózko-wanna z elektryczną regulacją wysokości – 1 szt.
GRUPA 4 – Wielofunkcyjne łóżko elektryczne wraz z materacem i poręczami bocznymi oraz szafkami przyłóżkowymi – 4 szt.
GRUPA 5 – Holter ciśnieniowy – 1 szt.
GRUPA 6 – Holter EKG 12 kanałowy – 1 szt.
GRUPA 7 – Defibrylator z opcja kardiowersji i stymulacji zewnętrznej – 1 szt.
GRUPA 8 – Kardiostymulator zewnętrzny – 1 szt.
GRUPA 9 – Aparat do witrektomii tylnej oraz fakoemulsyfikacji- 1 szt.
GRUPA 10 – Napęd/ zestaw motorowo - akumlatorowy – 2 komplety
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2017), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy:
• deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),
• certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III),
• zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
5. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy najpóźniej do 30 listopada 2017 r.
6. W ramach zamówienia w grupach Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego personel medyczny w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia i zakończy po przeszkoleniu wszystkich i zakończy wydaniem świadectwa uczestnictwa dla każdego z uczestników szkolenia.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru.
8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy chyba że Producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada).
9. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) wymagania dotyczące serwisu
• Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm. ).
• możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon – pt 8:00-15:00
• forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna
• czas reakcji serwisu max. 48 godziny
• maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 5 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia;
• weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu);
• Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych tego samego modułu (części) w przypadku dalszego wadliwego działania (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika)
b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej w dniu dostawy
c) Aparaty winny być pozbawione kodów serwisowych i innych zabezpieczeń, które po upływie okresu gwarancji utrudniałyby dostęp do aparatu i jego serwisowanie, pracownikom technicznym Zamawiającego lub innemu wykonawcy usług serwisowych, niż tzw. autoryzowany serwis producenta (dot. wykonania przeglądów, napraw z wymiana części, instalacji urządzeń peryferyjnych, akcesoriów, przystawek, itd.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7126688d-78ec-4dc9-aae8-3d315aa65318
Biuletyn 596041-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie
Regon 63016100000
Zamawiajacy adres ulica os. Na Skarpie
Zamawiajacy adres numer domu 66
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31913
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (012) 6441956
Zamawiajacy fax (012) 6444756
Zamawiajacy email zpubl@interia.pl
Adres strony url http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=40&mmi=10567
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb II Oddziału Chorób Wewnętrznych, Oddziału Okulistycznego oraz Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. St. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
Numer referencyjny ZP 36/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb II Oddziału Chorób Wewnętrznych, Oddziału Okulistycznego oraz Bloku Operacyjnego Szpitala Specjalistycznego im. St. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, o parametrach opisanych w załączniku o nazwie „Zestawienie parametrów technicznych”, stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach jednej grupy Oferty nie zawierające pełnego asortymentu określonego w grupie zostaną odrzucone. GRUPA 1 – Pompy infuzyjne - 4 szt. GRUPA 2 – Podnośnik pacjenta– 1 szt. GRUPA 3 – Wózko-wanna z elektryczną regulacją wysokości – 1 szt. GRUPA 4 – Wielofunkcyjne łóżko elektryczne wraz z materacem i poręczami bocznymi oraz szafkami przyłóżkowymi – 4 szt. GRUPA 5 – Holter ciśnieniowy – 1 szt. GRUPA 6 – Holter EKG 12 kanałowy – 1 szt. GRUPA 7 – Defibrylator z opcja kardiowersji i stymulacji zewnętrznej – 1 szt. GRUPA 8 – Kardiostymulator zewnętrzny – 1 szt. GRUPA 9 – Aparat do witrektomii tylnej oraz fakoemulsyfikacji- 1 szt. GRUPA 10 – Napęd/ zestaw motorowo - akumlatorowy – 2 komplety 3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2017), nierekondycjonowany, kompletny i po uruchomieniu gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujący bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: • deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), • certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), • zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 5. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy najpóźniej do 30 listopada 2017 r. 6. W ramach zamówienia w grupach Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego personel medyczny w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Cykl szkoleń rozpocznie się w dniu dostawy przedmiotu zamówienia i zakończy po przeszkoleniu wszystkich i zakończy wydaniem świadectwa uczestnictwa dla każdego z uczestników szkolenia. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres min. 24 miesięcy od daty dostawy, montażu i uruchomienia przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przeglądów gwarancyjnych co 12 miesięcy chyba że Producent zaleca częściej wraz z wymianą części zużywalnych, w tym jeden na koniec okresu gwarancyjnego również z wymianą zalecanych przy danym przeglądzie części i materiałów zużywalnych. Po każdym przeglądzie Wykonawca zobowiązany będzie do wydania świadectwa sprawności i dokonania odpowiedniego wpisu w paszporcie technicznym urządzenia (o ile taki posiada). 9. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: a) wymagania dotyczące serwisu • Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017 poz. 211 ze zm. ). • możliwość zgłoszeń reklamacji i napraw: pon – pt 8:00-15:00 • forma zgłoszeń reklamacji i napraw -poczta, fax, poczta elektroniczna • czas reakcji serwisu max. 48 godziny • maksymalny czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw nie może przekroczyć: 5 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia; • weryfikacja złożonej reklamacji poprzez telefon lub e-mail lub fax itp. w ciągu 24 godzin od jej wysłania przez Zamawiającego (soboty, niedziele i święta nie są wliczane w czas reakcji serwisu); • Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nowe urządzenie o nie gorszych parametrach po 3 naprawach gwarancyjnych tego samego modułu (części) w przypadku dalszego wadliwego działania (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika) b) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim w wersji papierowej i elektronicznej w dniu dostawy c) Aparaty winny być pozbawione kodów serwisowych i innych zabezpieczeń, które po upływie okresu gwarancji utrudniałyby dostęp do aparatu i jego serwisowanie, pracownikom technicznym Zamawiającego lub innemu wykonawcy usług serwisowych, niż tzw. autoryzowany serwis producenta (dot. wykonania przeglądów, napraw z wymiana części, instalacji urządzeń peryferyjnych, akcesoriów, przystawek, itd.)
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 612.000,00 zł w przypadku złożenia oferty na cały przedmiot zamówienia (w przypadku złożenia ofert częściowych – suma kwot składanych grup): 1 Grupa1 18 000,00 zł 2 Grupa 2 13 000,00 zł 3 Grupa 3 4 000,00 zł 4 Grupa4 27 000,00 zł 5 Grupa 5 6 000,00 zł 6 Grupa 6 6 000,00 zł 7 Grupa7 23 000,00 zł 8 Grupa 8 5 000,00 zł 9 Grupa 9 350 000,00 zł 10 Grupa 10 160 000,00 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. Konsorcjum powyższy Wykonawcy mogą spełnić łącznie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 dostawę sprzętu medycznego zgodnie z tabelą poniżej o wartości nie mniejszej niż 574.000,00 zł z uwzględnieniem podziału na grupy, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana należycie 1 Grupa1 16 000,00 zł 2 Grupa 2 11 000,00 zł 3 Grupa 3 4 000,00 zł 4 Grupa4 25 000,00 zł 5 Grupa 5 6 000,00 zł 6 Grupa 6 6 000,00 zł 7 Grupa7 21 000,00 zł 8 Grupa 8 5 000,00 zł 9 Grupa 9 330 000,00 zł 10 Grupa 10 150 000,00 zł W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. Konsorcjum powyższy warunek musi spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwier-dzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu a) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (tj. Dz. U. z 2017 poz. 211 ze. zm.), tj.: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), 2. Oświadczenie wykonawcy że oferowane wyroby medyczne posiadają zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. lub oświadczenie, że Wykonawca zgodnie z art. 58 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. zgłosi/powiadomi Prezesa Urzędu nie później niż w terminie 7 dni od dnia wprowadzenia wyrobu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 3. Katalogi/opracowania firmowe producenta ze zdjęciem produktu zawierające pełną informację o parametrach technicznych oferowanego wyrobu potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów techniczno – użytkowych i warunków granicznych w języku polskim. W przypadku braku potwierdzenia wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odrzucić ofertę.
Inne dokumenty niewymienione a) formularz ofertowy według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ b) upoważnienie pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę, c) dowód wpłaty wadium, d) zestawienie warunków i parametrów wymaganych – załącznik nr 2 do SIWZ, e) warunki gwarancji i serwisu – załącznik nr 3 do SIWZ f) zobowiązanie podmiotu trzeciego, załącznik nr 7 do SIWZ – jeśli dotyczy
Czy wadium 1
Wadium 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium będące sumą wadiów określonych dla poszczególnych grup, na które składa ofertę. W przypadku składania oferty na wszystkie grupy Wykonawca wnosi wadium w wysokości 16.880,00 PLN (słownie: szesnaście tysięcy osiemset osiemdziesiąt złotych). Wysokość wadium dla poszczególnych grup została określona poniżej w formie tabelarycznej. 1 Grupa1 500,00 zł 2 Grupa 2 400,00 zł 3 Grupa 3 100,00 zł 4 Grupa4 800,00 zł 5 Grupa 5 160,00 zł 6 Grupa 6 160,00 zł 7 Grupa7 600,00 zł 8 Grupa 8 160,00 zł 9 Grupa 9 10 000,00 zł 10 Grupa 10 4 000,00 zł Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 3. Wadium wniesione w pieniądzu. 1) Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego: Deutsche Bank PBC S.A. O/Kraków nr 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002. Fakt wniesienia wadium należy potwierdzić poprzez dostarczenie Zamawiającemu kopii dowodu wpłaty. 2) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca Wykonawcy wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 4. Wadium wniesione w innej formie. 1) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 3) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/ poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium: 1) Wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.6.1. Specyfikacji; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)