Dostawa kardiomonitorów z centralą dla potrzeb Pododdziału Udarowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach

Publication date 2017-10-02
End date 2017-10-11 00:00:00
Instytucja Powiat Tarnogórski
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594347-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem, instalacją i uruchomieniem, wyprodukowanych w 2017 roku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, kompletnych, zdatnych oraz dopuszczonych do obrotu i używania czterech kardiomonitorów wraz z centralą, gotowych do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Pododdziału Udarowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S. A. w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51.
4. Dostarczenie przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
6. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie Strony.
7. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz posiadać dokument potwierdzający rejestrację zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.) a także być odpowiednio oznakowany.
8. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy
pod względem funkcjonalności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2bf9a027-6ce4-4656-8ff6-be233aa304b9
Biuletyn 594347-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiat Tarnogórski
Regon 27628546000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karłuszowiec
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 3813786
Zamawiajacy fax 032 3813727
Zamawiajacy email zamowienia@tarnogorski.pl; organizacyjny@tarnogorski.pl
Adres strony url www.powiat.tarnogorski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.tarnogorski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpism pod rygorem nieważności. Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria pok. nr 1).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria pok. nr 1), 42-600 Tarnowskie Góry.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kardiomonitorów z centralą dla potrzeb Pododdziału Udarowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A. w Tarnowskich Górach
Numer referencyjny AZ.272.4.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, montażem, instalacją i uruchomieniem, wyprodukowanych w 2017 roku, wolnych od wad fizycznych i prawnych, kompletnych, zdatnych oraz dopuszczonych do obrotu i używania czterech kardiomonitorów wraz z centralą, gotowych do użytku bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Pododdziału Udarowego Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S. A. w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 47-51. 4. Dostarczenie przedmiotu umowy nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy licząc od dnia podpisania bez uwag protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie Strony. 7. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz posiadać dokument potwierdzający rejestrację zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.) a także być odpowiednio oznakowany. 8. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych, co oznacza możliwość zaproponowania odpowiedników żądanych wyrobów, posiadających takie same lub zbliżone cechy pod względem funkcjonalności i trwałości użytkowej. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych od przedstawionych w SIWZ przez Zamawiającego. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobligowany zakończyć realizację zadania, w terminie do 15 dni od dnia podpisania umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, tj. potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1) w celu potwierdzenia, że zaoferowany sprzęt medyczny jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.) Wykonawca przedłoży: a) Deklarację Zgodności Producenta, b) Certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną, 2) w celu potwierdzenia zgodności parametrów oferowanego sprzętu medycznego z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ Wykonawca przedłoży karty katalogowe / opisy techniczne.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a, ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86, ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 1, pkt 23 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z art. 144 ustawy Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku: 1) zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji, 2) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.) 3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT. 2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2017-10-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu. 3. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia, o którym mowa w art. 22, ust. 2 ustawy. 4. Oświadczenia składane są w oryginale. 5. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 4 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9. Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy. 10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 12. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych Wykonawców zostanie wybrana, Wykonawcy ci zobowiązani są, przez zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do przedstawienia umowy regulującej ich współpracę. 14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 15. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji art. 93, ust. 4 ustawy. 17. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 18. Wszystkie załączniki są integralną częścią SIWZ. 19. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 20. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 21. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 22. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 23. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 24. Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie za realizację zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 25. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia, tj. koszt zakupu sprzętu, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, załadunku i rozładunku w miejscu dostawy, montażu, instalacji, uruchomienia, przeszkolenia personelu, świadczenia serwisu gwarancyjnego, przeglądów serwisowych, a także należnych opłat i podatków wynikających z przepisów polskiego prawa podatkowego, w tym podatku VAT i cła. 26. Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. 27. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 28. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). 29. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1481), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1219), adres e-mail: kancelaria@tarnogorski.pl, zamowienia@tarnogorski.pl 30. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 31. Każdy Wykonawca może zwrócić się, do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 32. Wyjaśnień udzielają : 1) w kwestiach formalnych – pracownik Wydziału Administracji i Zarządzania - Iwona Penkaty, tel. (+48 32) 381-37-86, 2) w kwestiach merytorycznych – lek. med. Anna Czechak - Tomaszek, - tel. 603090911, (+48 32) 390-82-42 oraz Maciej Jankowski, tel. 698-04-52-88. 33. Zamawiający oświadcza, że nie przewiduje spotkania z Wykonawcami. 34. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 w dniu 11 października 2017 r. o godzinie 11:00.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)