Dostawa środków czystości

Publication date 2017-10-02
End date 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Miejscowość Hrubieszów
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 596004-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 390000002
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Pakiet I ręczniki, papier toaletowy, II akcesoria do sprzątania oraz profesjonalne środki do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni płaskich,III mydła do rąk, IV profesjonalne środki chemiczne do utzymywania codziennej czystości, Vworki pojemniki na odpady oraz środki czystości,VI środki chemiczne do kuchni szpitalnej i kuchenek oddziałowych, VIIśrodki chemiczne do pralni szpitalnej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a8beed6f-ca00-4a61-9e45-07f2d93c4461
Biuletyn 596004-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Hrubieszowie
Regon 30837600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Hrubieszów
Zamawiajacy kod pocztowy 22500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 846 963 251
Zamawiajacy fax 846 963 251
Zamawiajacy email spzozhrub@o2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipzp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zespoł Opieki Zdrowotnej 22-500 Hrubieszów, ul. Piłsudskiego 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków czystości
Numer referencyjny 10/39/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Pakiet I ręczniki, papier toaletowy, II akcesoria do sprzątania oraz profesjonalne środki do czyszczenia i zabezpieczania powierzchni płaskich,III mydła do rąk, IV profesjonalne środki chemiczne do utzymywania codziennej czystości, Vworki pojemniki na odpady oraz środki czystości,VI środki chemiczne do kuchni szpitalnej i kuchenek oddziałowych, VIIśrodki chemiczne do pralni szpitalnej
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenie o przynależności lub nie do grupy kapitałowej
Zakresie warunkow udzialu oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wymagane dokumenty, zaświadczenia , certyfikaty i foldery dotyczące przedmiotu zamówienia dokładny wykaz znajduje się przy opisie przedmiotu zamówienia - na żądanie, próbki- na żądanie
Inne dokumenty niewymienione 3) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Wykonawcy zagraniczni Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o którym mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 5. Kupujący nie dopuszcza możliwości wzrostu cen w trakcie obowiązywania umowy. 6. Zmiana postanowień, umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w następujących przypadkach 1) Zaprzestania produkcji towaru będącego przedmiotem zamówienia, potwierdzony stosownym pismem. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Sprzedający jest zobowiązany zaproponować produkt równoważny za cena określoną w ofercie i umowie. 2) Zmiany obowiązujących przepisów związanych z przedmiotem zamówienia, w tym stawki podatku VAT. Zmiany następują automatycznie od dnia wejścia w życie aktów prawnych zmieniających stawkę VAT, bez konieczności sporządzania aneksu. Ulega wówczas zmianie cena brutto. Cena netto pozostaje bez zmian.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)