Dostawa nabiału

Publication date 2017-10-02
End date 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595789-N-2017
Document type ZP-400
Cpv code 155000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nabiału dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie.

2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
15500000-3 Produkty mleczarskie

3. Opis, wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 138f434d-43b9-411b-84f3-ce3e4e07df73
Biuletyn 595789-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II
Regon 30650300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czapliniecka
Zamawiajacy adres numer domu 123
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 446 358 236
Zamawiajacy fax (0-44) 63 58 208
Zamawiajacy email m.lipnicki@szpital-belchatow.pl
Adres strony url www.szpital-belchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-belchatow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Jana Pawła II, 97-400 Bełchatów, ul. Czapliniecka
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa nabiału
Numer referencyjny GZP/3800/29/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa nabiału dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Pawła II w Bełchatowie. 2. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15500000-3 Produkty mleczarskie 3. Opis, wielkość i zakres zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy! Zamawiający nie określa w tym zakresie warunków.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy mogą nastąpić wyłącznie jeżeli Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeni o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku: 1) wstrzymania lub zakończenia produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiednich równoważnych produktów objętych umową przy zachowaniu ich parametrów techniczno-jakościowych (co najmniej jak dotychczas dostarczane) oraz dotychczasowych cen, 2) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, przy czym zmiana cen jednostkowych za opakowanie handlowe odbywa się z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, przy jednoczesnym zachowaniu ceny jednostkowej za sztukę, 3) zmiany ceny, która może nastąpić tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach, w wyniku okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. 4) znaczącej rynkowej obniżki lub wzrostu cen asortymentu objętego niniejszą umową, wyłącznie na podstawie umotywowanego wniosku złożonego przez każdą ze stron umowy, proporcjonalnie do sytuacji na rynku przedmiotowych dostaw właściwym dla siedziby Zamawiającego, 5) przedłużenia okresu, na który została zawarta umowa, w celu zrealizowania niewykorzystanych ilości asortymentu w terminie wykraczającym poza okres obowiązywania niniejszej umowy, 6) ustawowej zmiany umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w taki sposób, że cena netto pozostaje bez zmian. 3. Za wyjątkiem zmian dokonywanych na podstawie §10 ust. 2 pkt 6 wszelkie pozostałe zmiany niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W nawiązaniu do informacji w Sekcji nr III.3), zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 i 12 SIWZ, zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, tym samym wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wyłącznie oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)